Министърът на туризма: Кална кампания се вихри доста мощно и целенасочено срещу българския бранд
Министърът на туризма: Кална кампания се вихри доста мощно и целенасочено срещу българския бранд

София. Официалните данни за последния месец показват милион регистрирани нощувки, което е със 7% повече, сравнено със същия период на миналата година. Има притеснения за следващия месец, но за момента сезонът върви добре. Това коментира в студиото на „Здравей, България” на Нова тв министърът на туризма Зарица Динкова.

Снимка МТ

„Ние започнахме да оценяваме нашите туристи по начина, по който те срещат гостоприемството и уважението в Гърция. Най-добрите мерки за по-силен туризъм са пазарните – доброто съотношение между цената и качеството”, подчерта тя.

Динкова обясни, че всеки ден получава доклад как се движат морските течения и какви са потенциалните замърсявания. „Нашето море е безопасно, чисто и сигурно. Няма данни дори да има опасност замърсяванията да стигнат северната граница на Румъния”, заяви министърът.

Информация се обменя с други страни. Разчита се и на сателитни системи. „Кална кампания се вихри доста мощно и целенасочено срещу българския бранд. Тя е доста уплътнена и съответства на всички критерии за хибридност”, категорична е Динкова.

Министърът очерта „планини от натрупани проблеми”. „Това са натрупвания с десетилетия, системни и структурни проблеми, чието решение не зависи само от една институция. За да има привлекателни туристически места, трябват хубави места за живеене – с инфраструктура”, е мнението ѝ.
Снимка Стоп кадър Нова тв

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE