Иван Грошев: България все още не е позната в мащаба, който ние искаме на немския пазар
Иван Грошев: България все още не е позната в мащаба, който ние искаме на немския пазар
Slide
Slide
Slide
Slide

Несебър. “България все още не е позната в мащаба, който ние искаме на немския пазар. България е дестинация, която се продава основно чрез препоръката на пътнически агенции”, заяви на пресконференция в Несебър председателят на Управителния съвет на Асоциацията на инкаминг агенциите Иван Грошев, който е сред участниците в конференцията “Изживей България” (Erlebe Bulgarien). Форумът се реализира от Министерството на туризма, в партньорство с концесионера на Летище Бургас и Летище Варна – „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и Асоциацията на инкаминг агенциите в страната (AIA).

Несебър е домакин на мащабна конференция в областта на туризма, министър Милошев покани немскоговорящите туристи да почиват у нас

“Имаме чудесна възможност, за да излъчим нашите послания към крайните клиенти. Посланията, които България традиционно отправя и които трябва да засили са, че имаме добро съотношение цена – качество. Имаме и нещо, което много се цени – кратко време за полет. От Германия ние сме на два часа, което е много добре за семейства с деца. Имаме и много добър климат, имаме добра храна и култура, както и изобщо много неща, които можем да презентираме, но сякаш ги пазим в тайна”, каза Грошев.

“Традиционно наши конкуренти в сферата на туризма са Тунис и Турция, които са специализирани в семейния и ол инкузивната формула. Много често споменаваме Гърция и Испания, но там може да говорим за определени региони, като цяло трябва да отбележим, че като тези държави са специализирани в по-високия клас”, добави Иван Грошев.

Веселин Данев: Германските туристи търсят сигурност и лесна логистика

“България има нужда от още по-добре обмислена, стратегическа комуникационна политика по отношение на туризма. Типичното за туризма е, че първо се плаща, а след това се използва. Затова решенията се вземат предварително, когато няма информация, е по-трудно да се направи избор”, каза още Грошев. Той е категоричен, че в резултат на фалита на FTI страната ни няма да загуби голям брой туристи и не се очаква негативно отражение върху туристически сектор.

Фалитът на FTI ще засегне близо 15 000 германци с резервации за лятна почивка в България
Сподели публикацията