Ива Акрабова - търговски директор на Hummingbird Travel UK/Снимки Руслан Йорданов, Bgtourism.bg

София. „Българските туристи са впечатляващо любознателни. Те имат апетит да бъдат първите, които откриват нови хотели и дестинации. Докато на пазари като английския, един нов хотел може да се утвърждава две-три години, тук интересът и желанието за новото са моментални. Това е разликата, която много ни впечатлява и вдъхновява,“ заяви в интервю за Bgtourism.bg Ива Акрабова – търговски директор на Hummingbird Travel UK.

Тя посочи, че българските агенции се отличават с професионализъм и широки познания: „Работим вече с близо 90% от агентската мрежа в България. Гордея се, че хората тук са знаещи, амбициозни и винаги готови да научат повече. Въпреки че от 26 години живея извън България, винаги съм силно свързана с нея.“

Срещата ни с Ива Акрабова бе по повод второто издание на Uncover Sofia 2025, което се проведе в Гранд Хотел Милениум София. Събитието, организирано от Hummingbird Travel UK, събра на едно място над 100 туроператори и агенции от България и 24 водещи хотела от Малдивите, Мавриций, Шри Ланка, Сейшелите и Карибите.

Топ хотели от Малдивите, Мавриций, Шри Ланка, Сейшелите и Карибите се представят на B2B събитие в София (снимки)

„Нашето предимство е, че предлагаме почти цялото хотелско портфолио на Малдивите и развиваме успешно карибския продукт, за което Hummingbird Travel вече бе отличен като най-добър доставчик във Великобритания. Силата ни е в стабилните партньорства, които градим. Винаги сме искали да създаваме повече възможности хотелиерите и агенциите да говорят директно помежду си, защото така възникват новите пазари и новите идеи,“ добави още Акрабова.

Тя коментира и тенденциите при търсенето на луксозни ваканции: „Днес туристите от високия сегмент търсят комбинация от лукс и автентичност. Наблюдаваме силен интерес към по-спокоен, елегантен и терапевтичен лукс. Туристите желаят да получат повече уединение, време за себе си и преживявания, които обогатяват. Това е бъдещето на нашата индустрия.“

Сред акцентите на форума бе представянето на чисто нова дигитална платформа – PIXI, която за първи път става достъпна за българските агенции. Тя предлага информация, снимки и видеа на хотели и дестинации, с които туристическите компании могат да обогатят своите предложения към клиентите.

Цялото интервю с Ива Акрабова гледайте в YouTube канала на Bgtourism.bg.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени