Рим. ITA Airways получи ново престижно международно признание, достигайки четвърто място в категорията “Най-добра храна по време на полет” на USA Today 10 Best ReadersChoice Award 2024. В класацията, която отличава десетте най-добри авиокомпании за тяхното изживяване при хранене по време на полет, ITA Airways с гордост заема най-високата позиция сред европейските превозвачи.

“За нас е чест да получим това престижно признание от 10-те най-добри читатели на USA Today. Това потвърждава нашата отдаденост да предлагаме на нашите пътници наистина запомнящо се и уникално италианско изживяване всеки път, когато летят с нас. Нашата цел е да накараме пътниците да се почувстват потопени в италианската култура веднага щом се качат на борда, като започнем от нашето хранене по време на полет”, каза Андреа Бенаси, генерален мениджър на ITA Airways. “С менюта, проектирани от италиански готвачи със звезди Мишлен, ITA Airways носи богатите вкусове на италианската кухня в небето, предлагайки на нашите клиенти автентичен вкус на Италия при всички междуконтинентални полети”, добави Бенаси.

USA Today 10Best е американско новинарско списание и уебсайт. Наградите USA Today 10 Best ReadersChoice Awards позволяват на читателите да гласуват по различни теми, включително храна по време на полет. Номинациите са редакционно подбрани от комисия от експерти по пътувания. Резултатите от гласуването на читателите могат да бъдат намерени на:https://10best.usatoday.com/awards/travel/bestinflightfood-2024/.

От първия си полет на 15 октомври 2021 г. ITA Airways се стреми да бъде референтният национален превозвач за италианска мобилност, предлагайки качествена свързаност на вътрешно и международно ниво, с особен фокус върху сегмента на дълги разстояния. Компанията се стреми да бъде ефективен и иновативен превозвач, представляващ Италия в световен мащаб като посланик на “Произведено в Италия”. Пътниците, летящи с ITA Airways, се чувстват като у дома си и преживяват Италия още преди кацане.

2024 г. бележи година на значителен растеж за ITA Airways. През лятото компанията обслужва 57 дестинации, включително 16 вътрешни, 26 международни и 15 междуконтинентални

Сподели публикацията