София. Международната хотелска верига Hilton заема първото място в класацията World’s Best Workplace на Great Place to Work® и Fortune – за втори път в рамките на три години. Това признание отразява изключителната корпоративна култура на компанията, поставяща хората в основата на всичко, което прави.

„Не е случайност, че най-доброто място за престой е и най-доброто място за работа,“ споделя Марк Уайнстайн, Главен директор „Маркетинг и луксозни брандове“ в Hilton. „Всеки член на екипа – от рецепцията до финансовия отдел, от отдел „Хотелско домакинство“ до маркетинг специалистите – има важна роля в преживяването на нашите гости. Когато хората се чувстват оценени, подкрепени и вдъхновени, тази грижа по естествен начин се предава и на нашите гости, партньори и общности.“

Признанието идва след поредица от отличия, сред които първо място в класацията Fortune 100 Best Companies to Work For™ in Europe, както и над 15 национални награди на континента – включително №1 Най-добро работно място в Нидерландия, Франция, Италия, Швейцария и Австрия.

Проучване, проведено по поръчка на Hilton, потвърждава силната връзка между щастието на служителите и удовлетворението на клиентите: почти 80% от потребителите вярват, че компаниите, които се грижат за своите служители, предлагат по-добри продукти и услуги.

90% смятат, че това е особено важно в туристическата и хотелската индустрия.
Над 75% са по-склонни да препоръчат бизнеси, които се грижат за своите служители.

„Нашата култура е сърцето на нашия успех – не само за екипа ни, но и за нашите гости и партньори,“ коментира Крис Насета, Главен изпълнителен директор на Hilton. „С почти 500 000 служители в 141 държави, се гордеем, че сме компания, в която хората могат да се развиват, да бъдат подкрепени и да станат част от нещо по-голямо от самите тях.“

„За нас в Hilton Sofia това признание има особено значение,“ споделя Щефан Райтер, генерален мениджър на хотел Hilton Sofia. „Вярваме, че когато хората идват на работа с усмивка и чувство за принадлежност, те създават преживявания, които гостите никога не забравят. Гордеем се с нашия екип – с тяхната отдаденост, професионализъм и позитивна енергия, които превръщат всеки ден в пример за гостоприемство от световна класа.“

Hilton продължава да доказва, че когато водиш с цел и поставяш хората на първо място, изграждаш не просто успешна компания – а бранд, на който хората се доверяват, и избират отново и отново.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени