Варна/Бургас. FlixBus, технологичната компания в сферата на пътуванията, която управлява най-голямата мрежа за междуградски автобусен транспорт в Европа, разширява лятното си предложение в България с две нови директни линии от Варна и Бургас до Истанбул, в партньорство с турския превозвач Kâmil Koç.
От 15 юли пътниците от българското Черноморие ще могат да се възползват от ежедневни заминавания на FlixBus до Истанбул – една от най-популярните дестинации в региона. В същото време, с директни автобуси от Истанбул до Варна и Бургас, FlixBus цели да стимулира входящия туризъм, като предлага на турските пътници удобен, сигурен и достъпен начин да открият българското Черноморие.
„Тези направления са не просто нови връзки – те са мост за пътуване зад граница и културен обмен, особено в натоварения летен сезон. Гордеем се, че допринасяме за по-добрата свързаност на българското Черноморие и за утвърждаването на страната като дестинация, която си заслужава да бъде опозната. Варна и Бургас не са само популярни начални точки за пътуващите от България, но и привлекателни морски дестинации за турски туристи, които търсят достъпна почивка близо до дома”, споделя Снежина Колева, представител на FlixBus в България.
Автобусите ще се движат ежедневно и ще пристигат на автогара Esenler в Истанбул – най-големият транспортен хъб в града. Оттам пътниците могат лесно да продължат пътуването си с вътрешната мрежа на Kâmil Koç до основни дестинации като Анкара, Измир, Анталия, Бурса и други.
Автобусната линия подпомага входящия туризъм към българското Черноморие
С добавянето на директни линии от Варна и Бургас до Истанбул, FlixBus засилва своята международна мрежа и утвърждава присъствието си по българското Черноморие.
Стартирането на тези линии е отговор на нарастващия интерес към регионалните пътувания. След успешните маршрути от София и Пловдив, новите връзки правят пътуването до Турция още по-достъпно – било то за уикенд бягство или за по-дълга лятна почивка.
Според Националния статистически институт на България, през 2024 г. българите са осъществили 8,8 милиона пътувания в чужбина, което е ръст от 7,9% спрямо предходната година. Съседни държави като Турция, Гърция, Румъния и Сърбия остават сред най-предпочитаните дестинации – всички те вече са достъпни и с FlixBus.
В същото време България играе все по-важна роля като транзитен хъб. През миналата година 34,9% от международните посещения са били транзитни пътувания, което подчертава стратегическото ѝ разположение в Югоизточна Европа.
Много от тези пътуващи са привлечени от Черноморския регион, който продължава да набира популярност със своето красиво крайбрежие и достъпни цени. Чрез разширяване на мрежата си, FlixBus подпомага тази свързаност – предлагайки по-устойчивa и икономичнa алтернатива на пътуването с личен автомобил или със самолет.
FlixBus оперира в България от март 2018 г., като свързва 20 града с широка европейска мрежа, обхващаща 44 държави и над 6 800 дестинации. Директни връзки са налични към 14 държави, включително Гърция, Турция, Сърбия, Австрия, Германия, Румъния, Хърватия, Македония, Албания и Италия.
Експертения Център в София, открит през 2021 г., е един от глобалните центрове на компанията за иновации и оперативна дейност. Той играе ключова роля в разработването на нови функции, подобряване на услугите и в обслужването на пътниците на Flix по целия свят.
Flix стъпва на пети континент: Австралия е следващата стъпка в разширяването
Стартирайки навреме за летния туристически сезон в региона, Flix продължава дългосрочната си стратегия за глобален растеж, разширявайки присъствието си в Азиатско-тихоокеанския регион с високо доверие в потенциала на пазара.
„Австралия беше в нашето полезрение от дълго време, но уникалната ѝ география беше причина да ни отне малко повече време да стигнем дотам. Въпреки това потенциалът винаги беше явен за нас”, сподели Андре Швемлайн, главен изпълнителен директор и съосновател на Flix. „Тази важна стъпка бележи следващата глава от нашето глобално пътуване – след повече от десетилетие доказан успех в Европа и Северна Америка и продължаващ силен растеж в Латинска Америка и Индия”, допълни Швемлайн.
„Въпреки че настоящите оператори предлагат модерни превозни средства, секторът остава в голяма степен традиционен, с частична дигитална интеграция. Това отваря врата за истински иновации, насочени към клиента, и за изцяло дигитално изживяване, при което можем да разчитаме на нашата глобална потребителска база, която с нетърпение ще пътува из Австралия с FlixBus”, добави още Швемлайн.
Глобален импулс с местно бъдеще
С над 500 милиона пътници от старта си и повече от 6 800 дестинации, Flix преосмисли пътуванията на дълги разстояния в глобален мащаб. Мисията на компанията съчетава технологии, устойчивост и подпомагане на пътниците, създавайки интелигентни възможности за пътуване по различните континентите.
FlixBus оперира в България от март 2018 г., свързвайки 20 града с обширната си европейска мрежа, която вече обхваща 44 държави и над 6 800 дестинации. Предлагат се директни връзки с 14 държави, включително Гърция, Турция, Сърбия, Австрия, Германия, Румъния, Хърватия, Македония, Албания и Италия.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE
|
ПРЕОТКРИЙ СВЕТА |