Мюнхен/София. Flix SE, глобален лидер в туристическите технологии, обявява навлизането си на перуанския пазар през 2025 г., разширявайки допълнително присъствието си в Латинска Америка. Компанията вече оперира в Бразилия и Чили и по-рано обяви планове за стартиране в Мексико.
Развитие на автобусния пазар в Латинска Америка чрез въвеждане на технологично ориентиран модел
„Латинска Америка представлява огромна възможност за нас”, казва Андре Швемлайн, главен изпълнителен директор и съосновател на Flix. „При ограничена железопътна инфраструктура и полети, свързващи само големите градове, автобусите са гръбнакът на транспорта. Пазарът, на стойност около 18 милиарда евро, е повече от четири пъти по-голям от този в Северна Америка и Европа, взети заедно. Нашият успех в Бразилия и Чили доказва, че моделът ни работи. С Перу и Мексико сега правим следващата стъпка.”
Flix оперира в Латинска Америка от 2021 г., постигайки висок растеж. В Бразилия компанията разшири мрежата си от 27 до над 100 града само за три години. В Чили Flix вече свързва 14 града в осем региона, осигурявайки мобилност за близо 70% от населението. В целия континент Flix задава нови стандарти със своя технологично ориентиран бизнес модел, като допълнително насърчава постоянно и надеждно предлагане за пътниците.
Доказана глобална стратегия, съчетана с местен опит
Аугусто Абарка ще ръководи местния екип, работейки с малки и средни автобусни компании в цялата страна. „Радвам се, че ще доведа Flix в родината си и ще трансформирам пазара на междуградски автобусни превози”, казва Абарка. „Ще предложим най-доброто съотношение цена-качество, осигурявайки на клиентите надеждно обслужване и първокласно дигитално изживяване при резервация. Нашата цел е да изградим национална мрежа.”
12 години Flix: Глобална експанзия, задвижвана от технологии
Този февруари Flix празнува своята 12-та годишнина, откакто първите автобуси потеглиха от Мюнхен, Германия. През последното десетилетие компанията изгради глобална мрежа в Европа, Северна Америка, Индия и Латинска Америка, трансформирайки сектора чрез своя технологично базиран подход.
„Още от самото начало нашата амбиция беше да растем на международно ниво”, казва Швемлайн. „Утвърдихме Flix в Европа и само пет години след старта започнахме дейност в САЩ. С Латинска Америка и Азия най-големите автобусни пазари тепърва предстоят. Европа и Северна Америка имат пазарен размер от около 2 милиарда евро всяка. Със световен пазар от над 70 милиарда евро, междуградският автобусен сектор ни предлага множество възможности.”
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE