Снимки Руслан Йорданов, Bgtourism.bg
Slide
Slide

Берлин. Поредното издание на най-голямото международно туристическо изложение ITB Berlin вече е в историята. От 5 до 7 март германската столица посрещна хиляди участници от цял свят. В отделни халета посетители и професионалисти отскачаха от държава на държава, за да се запознаят с новостите в туризма за тази година, да създават запознанства и нови партньорства, да планират следващото си пътуване.

Със своя щанд от 500 кв.м. България също беше във фокуса на вниманието, след като се завърна в атрактивната зала 3.2. Красив щанд с ароматни рози посрещаше всички гости.

Министър Динкова: Българският туризъм инвестира все повече в конкурентоспособност, устойчивост и иновации

Музиката и качественото българско вино допълваха хубавата атмосфера и създаваха приятна обстановка за разговори.

В съседство до България се представи Турция, а неизменна част от щанда на южните ни съседи беше Turkish Airlines. В своята зона авиокомпанията не изневери на стила си, презентирайки не само своето ВИП настаняване, но и представи две уникални купи от футболните турнири в Европа – оригиналните трофеи на Шампионската лига и на Лига Европа – издания, на които Турските авиолинии са спонсори.

Фолкер Адамс: България има възможност да се наложи като предпочитана дестинация от немските туристи за семейни почивки

Изключително запомнящо се представяне имаха арабските държави. В центъра на вниманието беше бляскавия щанд на Саудитска Арабия. Присъствието на министъра на туризма Ахмед Ал-Хатийб привлече вниманието му на десетки медии.

Немската туристическа компания Der Touristik ще инвестира в България като семейна дестинация

От Bgtourism.bg той получи новото издание на списанието Destinations – ultimate guide for your holiday – част от медийната ни група, в което страната му има специално присъствие и благодари за съвместното ни партньорство. Министърът посочи пред Bgtourism.bg, че очаква новите проекти през следващите години да изстрелят туризма на Саудитска Арабия още повече и годишно страната да бъде посещавана от 100 милиона туристи.

Саудитска Арабия отдели специално внимание на своите авиокомпании, на дестинация Ал Ула, представи своите занаяти и традиции, имаше отделен кът за футболното първенство, в което Роналдо играе. Специално за изложението мега звездата беше подписал фланелката си, която Саудитска Арабия показа. На щанда имаше и болид от Формула 1, а чрез симулатор гостите можеха да усетят тръпката при карането на бързите коли.

30% повече туристи от Великобритания очакваме през лятото на 2025 г.

На изложението присъства и Украйна, на чиято територия се водят военни действия, за да покаже, че страната е тук, има я, а туризмът е по-силен от войната.

Специален корнер имаше и за Медикъл и здравния туризъм, който събра европейските лидери в индустрията.

Зоните за авиация и круизи също бяха едни от най-посещаваните. Ето и още атмосфера от тазгодишното издание на най-голямото туристическо изложение в света.

Снимки Руслан Йорданов, Bgtourism.bg

Сподели публикацията