Slide
Slide
Slide
Slide

София. България плаща 1,5 милиона лева за присъствието на нашата страна в големите платформи, съобщи служебният министър на туризма Евтим Милошев по време на изслушването си в ресорната парламентарна комисия, цитиран от БТА. Мога да кажа, че това е заварено решение, но аз го оценявам изключително високо и по-скоро предвиждането е да се увеличат средствата, защото това е нещо, което е правилната посока на развитие на представянето на страната ни от гледна точка на развитието на световните пазари и дигитализацията, допълни той.

Министърът съобщи, че към 23 юли в Google и в YouTube се осъществяват рекламни кампании на 15 външни пазари – Румъния, Сърбия, Република Северна Македония, Великобритания, Германия, Полша, Чехия, Франция, Испания, Италия, Финландия, Латвия, Литва, Естония и Азербайджан.  В началото на юни е стартирала 4-месечна онлайн кампания на четири приоритетни пазари – Великобритания, Германия, Полша и Италия, допълни министърът.

Той изрази убеденост, че дигиталната реклама трябва да бъде водеща и приоритетна за лицето на страната в смисъла “Посетете България!”. В смисъла на таргетирана реклама по отношение на конкретни пазари, от които ние развиваме и очакваме организирани, а и неорганизирани индивидуални пътувания, би следвало да има поддържаща реклама под формата на Черноморската програма, която да има своята целева насоченост, каза Милошев. Той съобщи, че ефектите от тази програма ще бъдат оценени, когато се направят окончателните отчети, което ще стане до два месеца.

Моята предходна работа и 30-годишният ми медиен опит ме е научил на едно просто нещо – да разполагам и да търся най-доброто със средствата, които имам. Когато говорим за публичния ресурс, който се предоставя на Министерство на туризма за рекламиране на България, аз смятам, че усилията трябва да бъдат насочени към това – средствата, с които се разполага, да бъдат насочени и разпредени по най-правилния начин, заяви министърът.

Сподели публикацията