София. „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД си сътрудничи с 16 чуждестранни туроператора, 10 общини и редица туроператори в България за кандидатстване по Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България, стартирана от министъра на туризма – г-жа Зарица Динкова.
Зарица Динкова: Уикенд туризмът е все по-популярен сред чуждестранните туристи
Подадените проекти са най-малко 19, което означава, че 19 публично-частни партньорства са създадени и са подали заявления за одобрение в Министерството на туризма в срок до 27 ноември.
19-те публично-частни партньорства бяха създадени между участващите черноморски общини: Аксаково, Балчик, Бургас, Бяла, Варна, Вълчи дол, Долни чифлик, Дългопол, Малко Търново, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Шабла, летищния оператор на двете черноморски летища във Варна и Бургас – „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД и 16 от най-големите чуждестранни туроператори, работещи на ключови пазари.
Министерство на туризма: 21 проекта кандидатстват по процедурата „Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България“
Планираните дейности включват провеждането на мащабни маркетингови кампании, обхващащи 14 държави – входящи пазари за българския туризъм, сред които: Германия, Полша, Чехия, Великобритания, Белгия, Нидерландия, Скандинавските страни, Австрия, Испания, Франция и др. Маркетинговите дейности, предложени на Министерството на туризма, са персонализирани за различните национални пазари и включват телевизионни спотове, радио, билбордове, обществен транспорт, поща, каталози, социални медии, седмици на специални разпродажби и други маркетингови инструменти.
Това, което прави броят на подадените проекти дори още по-впечатляващ е, че бяха подготвени и изпратени в рекордно кратък срок, в разгара на интензивния за индустрията период в края на годината, което е показател за сериозния интерес сред професионалните среди, споделящи мнението, че тази програма е дългоочаквана стъпка в правилната посока за развитието на туризма в страната.
Зарица Динкова: Дадохме ясен знак пред международните си партньори, че България е сигурна дестинация
„За да заработи програмата трябваше да върнем доверието на чуждестранните ни партньори – както политическо, така и на бизнеса. Проведох серия от срещи на международно ниво – с посланиците на държавите членки на ЕС и общото европейско икономическо пространство, срещи по времето на изложения с мои колеги на политическо ниво. Това беше начина да подкрепя бизнеса пред партньорите му. Резултатът не закъсня – имаме общо 21 проекта, които ще променят кардинално начина, по който България се представя зад граница“, заяви г-жа Зарица Динкова, Министър на туризма на Република България.
„Сътрудничихме си с 19 туроператора от различни държави и всички те оцениха много високо програмата, инициирана от министъра на туризма. Има голяма нужда от по-добър маркетинг на България като туристическа дестинация, това е споделеното мнение на всички партньори с които работихме. Сътрудничеството между черноморските общини, туроператорите от нашите изходни страни и „Фрапорт България“ премина много добре, благодаря на всички, които работиха интензивно за развитието на туризма в България!“, сподели д-р Франк Кванте, Главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и председател на Алианс Българско Черноморие.
Участниците в публично-частните партньорства във всичките 21 проекта:
Alltours
Balkan Holidays
Blue Style
Cedoc
Coral Poland
Corendon
DER Touristik
Eurowings Holidays Germany
Flamingo Tours
Franga
Itaka
MTS (Jet2holidays)
Nordic Leisure Travel Group
Rainbow
Schauinsland Reisen
TUI Germany
TUI Poland
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE