Рекламата на България в световните медии достигна до над 100 млн. души
Рекламата на България в световните медии достигна до над 100 млн. души

София. Имиджовият клип на България е финалист в тринадесетото издание на “Corporate Media & TV Awards 2022” в Кан. Наградите се организират от CIFFT – Международен комитет на фестивалите за туристически филми.


Видеото-финалист може да гледате и подкрепите ТУК. По регламент можете да гласувате на всеки 24 часа.

Екипът на Bgtourism.bg подкрепи със своя вот участието на България и призовава всички сънародници да се обединим, да гласуваме и да споделим клипа.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE