София. Международното туристическо изложение ВАКАНЦИЯ & СПА ЕКСПО се завръща след две критични години за туризма в световен мащаб. Най-голямото събитие, посветено на туризма у нас, ще се проведе на 24 и 25 февруари в Интер Експо Център – София. Тази година акцентът на изложението ще бъде „Завръщане към нормалното“.
Монголия ще се представи за първи път, впечатляващо е участието на българските общини и регионални туристически организации, както и на гръцките компании и региони. Посетителите ще имат възможност да се запознаят с най-новите предложения на над 110 фирми изложители от България, Гърция, Великобритания, Индия, Испания, Ирак, Монголия и др., съобщиха организаторите на изложението за Bgtourism.bg.
LAREN ще се представи за първи път на туристическото изложение Ваканция и СПА Eкспо
Сред участниците, избрали ВАКАНЦИЯ & СПА, за да промотират своите дестинации и туристически продукти са национални, регионални и представителни браншови организации, туроператори и туристически агенции, хотели и курорти, спа и уелнес комплекси, специализирани агенции за еко и селски туризъм, голф, винен и кулинарен туризъм. На изложението се представят също производители и доставчици на хотелско и спа оборудване, на специализиран софтуер; места за забавления и атракции, както и медии с фокус върху травъл индустрията.
Темпото на промените в туризма е по-бързо от всякога, тъй като новите технологии и демографските промени променят очакванията и стандартните практики. В отговор на новите реалности и ограниченията, които все още поставят препятствия пред свободното пътуване, формата на събитието е ориентиран към богата съпътстваща програма.
Министерството на туризма поставя въпроса за междуинституционалното взаимодействие при решаване на важни за доброто функциониране на бранша въпроси.
В поредица от дискусии с десетки експерти от водещи компании в различни сфери на туристическата индустрия, хотелиери, туроператори, представители на дестинации, доставчици на технологи, журналисти, ще споделим идеи и ще търсим решения по актуални теми и проблеми в бранша.
- Доколко успяваме да създадем „продаваеми туристически продукти”?
- Как да привличаме и развиваме качествени изложби, конференции, конгреси, спортни и корпоративни събития?
- Кои са технологичните решения, които се очаква да намерят място в екосистемата за пътувания през следващата година?
- Как да увеличим директните онлайн резервации?
- Има ли достатъчно професионално подготвени кадри и адекватно ли е обучението за всички сектори в бранша – туроператори, агенции, ресторантьорство и хотелиерство?
- Колко е важно създаването на гаранционен фонд в туризма?
- Ключови фактори за успех и устойчиво развитие на туристическа дестинация.
- Заличават ли съвременните технологии разликата между традиционните (ТО/ТА) и онлайн (ОТА) травъл агенции?
“Туризмът е бизнес, който се случва на живо! Хората повече от всякога мечтаят за нови места и нови изживявания. Очакваме Ви, за да рестартираме срещите лице в лице, тъй като при бизнес срещите директният контакт е решаващ, защото доверие се гради лице в лице”, споделиха организаторите на изложението.
Събитието се провежда традиционно под егидата на Министерство на туризма и с подкрепата на Столична община и браншовите организации, и ще бъде открито от Христо Проданов, министър на туризма.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE