Стефан Карапанчев – CEO TravelLine Bulgaria, сподели своя успешен опит и отговори на ключови въпроси за стратегическото планиране в процеса на директните резервации, даде добри примери какво екипът на хотела следва да прилага при конфигуриране на своите онлайн продажби, дефинира важни акценти и фактори за достигане на първи таргет за успешното развието на хотела в областта на директните продажби – всяка втора онлайн резервация да бъде директна! Подготвена бе и специална изненада от TravelLine Bulgaria за всички предварително регистрирали се за събитието днес участници!
Уебинарът се излъчваше онлайн и може да бъде видян в YouTube канала на Brand Star – ТУК, във Facebook – ТУК и в платформата Zoom.
Следващата тема, която е част от инициативата, е “Партньорство между хотел и инфлуенсър. Какво трябва да знаем?”. Тя е насрочена за 24 ноември.
Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube, TikTok
Най-важните новини от туризма в България
Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE