Slide
Slide

Варна. Варна беше втората спирка от Tech & Trends Hospitality Roadshow – събитие, което протече при сериозен интерес и привлече представители на водещи хотели и туристическия бизнес в региона. Форумът не само очерта основните тенденции за предстоящия летен сезон, но и постави акцент върху дигитализацията и технологиите, които оформят бъдещето на индустрията.

Събитието стартира с представянето на очакванията за сезона от водещи туроператори. Иван Грошев (MTS Globe) подчерта, че качеството на туристическия продукт все повече измества цената като основен определящ фактор при избора на туристите. Това се потвърждава и от тенденцията, че най-бързо се продават места в хотели от 4 и 5 звезди, както и в тези, които имат ясно дефинирана концепция за предлагания продукт.

Кирил Георгиев (Новотон) отбеляза, че в момента се наблюдава по-слабо търсене от румънския пазар. Вместо причина за притеснение, той призова хотелиерите да обмислят алтернативни стратегии за привличане на туристи и да бъдат гъвкави в подхода си.

Tech & Trends Hospitality Roadshow – Варна и Велико Търново бяха организирани от Hotel Experts, като продължение на успешните формати от предходната година в Бургас, Велинград и Банско.

„Интересът към този тип събития е изключително висок. Винаги се стремим да каним лектори, чиито теми носят реална добавена стойност за колегите в съответния регион. В последните две срещи включихме и представители на университетите, тъй като връзката между образованието и бизнеса е ключова за устойчивото развитие на сектора“, сподели пред Bgtourism.bg Ивайло Кожухаров, основател на Hotel Experts и съорганизатор на Tech & Trends Hospitality Roadshow – Велико Търново и Варна. Той подчертава, че технологиите и иновациите са неразделна част от бъдещето на гостоприемството, а знанието и адаптацията са ключът към успеха в динамичния туристически сектор.

В тази посока отново бе поставен акцент върху представянето на последните технологични иновации, достъпни за хотелиерите. Компаниите TouchMenu, Quendoo, Viva и Hotel.One демонстрираха решения, които помагат на хотелите да увеличат приходите си, да оптимизират процесите и да подобрят обслужването на гостите. „Изкуственият интелект няма да замени човека, а ще даде възможност на тези, които го използват ефективно, да бъдат по-продуктивни и конкурентоспособни“, бе тезата, около която се обединиха експертите.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE