Hilton откри нова хотелска марка, която има за цел да улесни живота на претоварените съвременни поколения
Hilton откри нова хотелска марка, която има за цел да улесни живота на претоварените съвременни поколения
Slide
Slide
Slide
Slide

Ню Йорк. Hilton представи новата си хотелска марка, създадена под мотото „съвременни постижения“. Tempo by Hilton е най-новият бранд на средна цена от компанията, която вече има 18 в портфолиото си, включително луксозно ориентираната Waldorf Astoria и LXR Hotels & Resorts, DoubletreeТempo by Hilton е насочена към амбициозните съвременни хора.
Tempo представлява „нещо, което клиентите искат и което никой не им е предоставял по начина, по който искат“, заяви изпълнителният директор на Hilton Крис Насетта по време на стартиращото събитие за марката в Ню Йорк.

„Тези „съвременни постижения” имат своите удобства, които клиентите използват у дома и когато пътуват са принудени да нарушат тези свои удобства и улеснения.
В новите хотели всичко ще бъде максимално улеснено и уютно изработено.

Извън стаите, Хилтън разкрива, че също ще има гъвкави зони за срещи и общи работни пространства, съобщава T+L. Пускането на марката идва като част от значителен период на растеж за Hilton, който също наскоро създаде марките Motto, Signia и Tru. Сега компанията има „близо 6 000“ имота в 117 страни, което я прави една от най-големите и авторитетлни хотелски вериги в света. 

Габриела Тодорова

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията