Ню Йорк. Hilton представи новата си хотелска марка, създадена под мотото „съвременни постижения“. Tempo by Hilton е най-новият бранд на средна цена от компанията, която вече има 18 в портфолиото си, включително луксозно ориентираната Waldorf Astoria и LXR Hotels & Resorts, DoubletreeТempo by Hilton е насочена към амбициозните съвременни хора.
Tempo представлява „нещо, което клиентите искат и което никой не им е предоставял по начина, по който искат“, заяви изпълнителният директор на Hilton Крис Насетта по време на стартиращото събитие за марката в Ню Йорк.

„Тези „съвременни постижения“ имат своите удобства, които клиентите използват у дома и когато пътуват са принудени да нарушат тези свои удобства и улеснения.
В новите хотели всичко ще бъде максимално улеснено и уютно изработено.

Извън стаите, Хилтън разкрива, че също ще има гъвкави зони за срещи и общи работни пространства, съобщава T+L. Пускането на марката идва като част от значителен период на растеж за Hilton, който също наскоро създаде марките Motto, Signia и Tru. Сега компанията има „близо 6 000“ имота в 117 страни, което я прави една от най-големите и авторитетлни хотелски вериги в света. 

Габриела Тодорова

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК