Slide
Slide

София. Предпочитанията на потребителите се променят и това включва методите за разплащане. Все повече хора търсят начин да платят с карта или смарт устройство, което води до нови възможности за бизнесите. Какво трябва да знаят търговците, разказва Полина Тоскова, управляващ директор на myPOS България – финтех компания, на която се доверяват над 150 000 търговци в Европа.

Модерните ПОС устройства дават много възможности на бизнесите. Кое е най-важното, което трябва да знаят търговците? 

Модерните платежни решения дават възможност на търговците не само да приемат картови плащания, но и да централизират някои дейности и да оптимизират бизнес процесите. Със закупуването на ПОС терминал, при това на много достъпна цена, един малък бизнес получава достъп до инструменти и услуги, до които обикновено имат достъп само големите играчи. Накратко, най-важното, което бизнесите трябва да знаят е, че  финтех компаниите не са просто доставчици на финансови услуги, а партньори, подпомагащи тяхното бизнес развитие.

Например чрез платформата на myPOS бизнесите получават незабавно усвояване на приетите средства от картови плащания, безплатна търговска онлайн сметка с IBAN, безплатна бизнес карта, много услуги и лесни за употреба ПОС терминали, които са перфектни за туристическия бранш и за работещите в движение. myPOS платформата дава възможност и за приемане на онлайн плащания с линк, таг или QR код, за наблюдение на операциите в реално време, анализиране на данни, софтуерни интеграции и много други. И всичко това на едно място. Голяма част от нашите бизнеси в хотелиерския бранш и свързаните с него rent-a-car например, използват MO/TO онлайн ПОС, който им дава възможност да приемат виртуални карти изключително лесно, а на служителите се дава специален достъп, който да отговаря и на сигурността, която се изисква при тях.

Споменахте ПОС терминали, перфектни за туристическия бранш. Какво ги прави такива?

Всички решения на myPOS са създадени, за да решават проблемите на малките и средни търговци. През последните години пуснахме няколко устройства, базирани именно на обратната връзка на търговците, а тази година представихме myPOS Go 2 – новото поколение на най-продаваното myPOS устройство. С този терминал дори най-малките търговци могат да приемат плащания и да управляват бизнеса си в движение. Той е на достъпна цена и предлага мощни функционалности, леко тяло и малък размер.

Лятната магия на българските планини

Освен това вградената SIM карта предлага безплатна интернет връзка, за да могат служителите да приемат всички видове картови плащания където и да работят – в ресторант на плажа или на фестивал в планината. myPOS Go 2 предлага режим мулти-оператор и получените бакшиши могат да се разделят с лекота. А бизнес собствениците могат да следят представянето на служителите си и да наблюдават операциите в движение, чрез приложението на myPOS.

myPOS Go 2 е пример за мултифункционално и мащабируемо решение, тъй като се комбинира с докинг станция. Самият терминал може да изпраща дигитални касови бележки, но когато се свърже с докинг станцията, той се превръща в устройство с термо принтер, касов апарат и зарядно с литиева батерия, увеличаваща работните часове на ПОС терминала. Тази комбинация, на терминал с докинг станция, е продиктувана от желанието на търговците за гъвкави решения.

myPOS се спряга като партньор на много бизнеси в туристическия бранш. Разкажете ни повече за някои от партньорствата.

myPOS предлага на туристическите бизнеси интеграции с най-различни разплащателни опции. Например myPOS се интегрира лесно с различните софтуерни програми за резервации. Това означава, че местата за настаняване могат да продават директно от сайта си, а не чрез онлайн платформите, плащайки комисионна.

myPOS се интегрира и с дигитални менюта. Това са  сайтове, които показват услугите, предлагани от един бизнес – от анимация и масаж до бар и румсървиз. Достъпът до тези менюта е чрез QR код, който туристите могат да сканират с телефона си.

Чрез QR код става и разплащането в автоматизираните паркинг зони, където отново е възможна myPOS интеграция чрез устройства като POS Mini и myPOS Integra. Както по класическия начин на разплащателна машина, така и чрез QR код. С тази услуга, клиентите сканират кода на билета си и паркинг системата проверява детайлите, свързани с престоя на автомобила. След това системата показва дължимата сума, а клиентът плаща дигитално чрез своята карта или Googlе и Apple Pay, докато пътува към бариерата.

Защо да избера България за морската си ваканция?

Идеята е да се спести време на потребителите, като едновременно се повиши сигурността. Опциите наистина са много и всички са продиктувани от липсите, които бизнесите забелязват. Стремим се да предлагаме решения на наболелите им проблеми и да се вслушваме в клиентите си. Даваме възможност на всеки бизнес да адресира новите тенденции без това да им коства много.

Кои са някои от тенденциите, на които туристическите бизнеси трябва да обърнат внимание?

За да стимулират повече покупки и да повишат клиентската лоялност, бизнесите трябва да отговорят на нуждите на туристите, а туристите искат да платят бързо, лесно и дигитално. Затова в световен мащаб все повече търговци се стремят да опростят максимално потребителското изживяване по време на разплащателния процес. Става въпрос за изживяването по време на цялото пътуване – не само когато пътникът резервира онлайн, но и когато е в движение – в ресторанта, спа зоната или на хотелската рецепция.

Живеем във времена, в които хората искат да имат избор, поради което е нужно бизнесите да предлагат възможно най-много методи на плащане и да заслужат лоялността на клиентите си.

Сподели публикацията