В  годишната класация на Международната Организация за Архитектурен Дизайн (САЩ), в която участват само лауреати на предишни конкурси за архитектура и дизайн, 42 членно жури от 22 страни отличи Българският туристически обект №1 със златен приз. В предварителната селекция на допуснатите за оценка проекти участваха на 2000 проекта от целият свят.

Българската атракция е редом със световно известни запазени марки Netflix, FOX Networks Group Spain, Walt Disney, Disney Channel, Warner Brothers, Audi, Ford, Kia, Jaguar Land Rover, Mitsubishi, Toyota, Dell EMC and McLaren, Bank of America, Dell Technologies, Coca Cola, Carlsberg, Longines, AIA Singapore, Taiwan Tourism Bureau, Nu Skin, Valley Forge Tourism & Convention Board, Morris Animal Foundation, French American Chamber of Commerce.

„Надали има друг проект който повече да заслужава наградата за „Архитектурно вдъхновение“, след като повече от 20 години камък по камък се изгражда една мечта, превърнала се в любимо място на хиляди туристи и гости от България и света“, се казва в поздравителното писмо на президента на организацията Кенджо Онг към собственика и архитект на замъка Георги Тумпалов.

Церемонията за официалното награждаване ще се състои на 13 юли в Замъка „Влюбен във вятъра“, Равадиново в присъствието на официални гости от Международната Организация за Архитектурен Дизайн, Световният Туристически Алианс, Световната Банка, Делегация на SKAL International, посланици, представители на изпълнителната власт, официални гости и бизнес партньори от страната и чужбина.