Снимка Руслан Йорданов, Bgtourism.bg
Slide
Slide

София. Министерството на туризма осъществява интегрирана комуникационна кампания на пазар Полша, като се съобразява с нагласите и интересите, с възможностите за пътуване, мерките срещу COVID-19 и актуалната противоепидемична обстановка. Припомняме Ви, че туристическото ведомство активно рекламира страната ни на много европейски пазари за утвърждаване на страната ни като целогодишна туристическа дестинация.

Комуникационният микс за кампанията на пазар Полша включва реклама в различни медийни канали, сред които:

* външна и транспортна реклама;
* рекламна кампания в интернет – социални мрежи и YouTubе;
* организирането на журналистическите турове.

Страната ни е известна сред полските граждани като дестинация, предлагаща предимно почивки на море, практикуване на религиозен туризъм, велотуризъм, но има изключителен потенциал за увеличаване броя на пътуванията от Полша и за зимни ваканции, културно-познавателни обиколки, СПА и уелнес и други специализирани форми на туризъм.

Представители на едни от най-популярните медии с туристическа насоченост в Полша ще посетят България от 07 до 14 юли 2021 г. по покана на Министерство на туризма. Експедиентският тур ще акцентира върху красотата на българското Черноморие и природните дадености на страната ни. А още през март в журналистически тур участва заместник-главният редактор на National Geographic Traveler, Полша – Michal Cessanis.

За пазар Полша Министерство на туризма разработи и реализира и кампания съвместно с националния авиопревозвач на Полша – LOT Polish Airlines, непосредствено преди началото на летния туристически сезон 2021. Рекламната кампания с цел популяризиране и утвърждане на имиджа на целогодишна туристическа дестинация България с акцент лято 2021 включва разнообразни дигитални и печатни рекламни дейности като:

* банери;
* постове в социалната мрежа на LOT Instagram;
* статия за дестинация България в полски външен онлайн интернет портал;
* рекламна страница в списанието на LOT Kaleidoscope.
Допълнително, в бордното списание на авиопревозвача е поместена авторска статия за страната ни на четири страници.

В рекламните материали може да се види специалният печат за безопасност и хигиена (Safety and hygiene travel stamp), издаден от Световния съвет за пътувания и туризъм (WTTC), в социалните медии също се комуникира, че Бургас и Варна са първите аерогари в България, успешно завършили здравна акредитация от Международния съвет на летищата.

От февруари 2021 г. във Варшава работи туристическо представителство на България, което обслужва още Чехия, Унгария, Словакия и Прибалтийските страни.

На 09.06.2021 г. по инициатива на Националното туристическо представителство (НТП) и с участието на Н. Пр. Маргарита Ганева, извънреден и пълномощен посланик на Република България в Полша, се проведе онлайн конференция с представители на полски туроператори и турагенти. По време на срещата бе подчертана ролята на туризма за икономиката на страната и мястото, което заема полският пазар във входящия туризъм в България.

Освен посланик Ганева и Николай Костов от НТП към посолството на България, участие взе и Катаржина Бялоуш, редактор, куратор и продуцент на културни и социални проекти. Тя разказа за своето първо посещение у нас – 10 дни в Казанлък и участие в празниците на розата, а Вероника Жулковска, блогър и пътешественик, представи причините да избереш България като дестинация за лятна почивка на полските туристи и тенденциите сред желанията им.

В рамките на срещата не бяха пропуснати предимствата на България, мерките за сигурност, както и условията за влизане и завръщане на полски туристи в страната ни към настоящия момент.

Съгласно Програмата за национална туристическа реклама през 2021 г., Министерство на туризма планира национално представяне на България на международното туристическо изложение TT WARSAW в периода 24 до 26 ноември 2021 г. в онлайн формат. TT Warsaw е едно от най-значимите събития на територията на Полша, свързани с туристическата индустрия и дава възможност за създаване на контакти с бизнес партньори, туристически организации и администрации.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията