Slide
Slide

Добрич. 14 идеи са постъпили за туристическо лого на Добрич, обявиха от кметството. Припомняме Ви, че конкурсът се провежда за втори път, като 7-членно жури с председател д-р Соня Алексиева от Нов български университет не одобри първите 30 варианта с мотива, че има „липса на ярко присъствие и познаваемост в комбинация между изображение и типография”. Предстои комисия да разгледа постъпилите нови предложения и да обяви решението си за избор на лого.
Конкурсът цели създаването на запазен знак (лого), който осигурява разпознаваемост на град Добрич на туристическата карта на България. Избраният графичен знак ще бъде неразделна част от печатни рекламни материали, информационни и промоционални носители, сувенири и албуми, уеб сайт, електронна реклама и всички възможни медии. Проектът на туристическо лого трябва да представя град Добрич като целогодишна Туристическа дестинация за културно-исторически, спортен, конгресен, панаирен и бизнес туризъм, с конкретни дадености, които я отличават и правят разпознаваема на конкурентния туристически пазар.

  • Харесай страницата на BGtourism.BG и във фейсбук ТУК, за да научавате по-бързо новините ни!
  • Изпращайте снимки и информация на office@bgtourism.bg по всяко време!
Сподели публикацията