София. Две седмици след като немската компания Dr. Sasse пое дейността по почистване на летище София има видимо подобрение в хигиената на терминалите на столичната аерогара. Според пътниците разликата в чистотата се забелязва веднага.

След идването на немската фирма беше въведен напълно нов модел на управление на процесите, като чуждестранни супервайзъри следят за натоварването и ефективността на работата. Системи за контрол на достъпа и отчитане на работното време и извършената работа помагат дейностите по почистване да са по-ефективни. Напълно нови устройства за дозиране на хигиенните материали пестят близо 40% от използваните до сега почистващи химикали. Тоалетните, зоните за изчакване, изходите към самолетите и другите общи части на терминалите се почистват много по-често от преди, като за целта се използват и чисто нови машини, допълват от летището. Персоналът, отговорен за чистотата периодично ще преминава специализирано обучение.

Летище София купува 64 електрически автомобилa

За краткото време, в което новата компания почиства летището вече са измити и почистени прозорците на терминалите, извършено е цялостно почистване на тоалетни, сервизни и други помещения, изпрани са мокетите.

В следващите месеци ще бъдат внедрени още високотехнологични решения, включително използването на специализирани датчици и софтуер за наблюдение на площите, както и последни технологии за почистване с роботизирани машини.

„Положителната промяна в чистотата е видима и това се забелязва от пътниците. Това е важна стъпка към по-доброто пътническо преживяване, което вече създаваме на летището“ каза Хеннинг Фистерер главен оперативен директор на летище София.

Сподели публикацията