Slide
Slide

София. България има ресурсен потенциал да се позиционира като 4-сезонна дестинация за здравен, делови и развлекателен туризъм. Тези приоритетни видове туризъм целогодишно ще привличат по-платежоспособни туристи. Темата бе разгърната от български специалисти по време на XVIII Годишна конференция за туризъм в Атина.

Във форума участваха доц. Н. Цонев, проф. М.Янева, д-р Калейчев, д-р Гайдаров (на снимката), д-р Ралица Георгиева и д-р Басмаджиева от катедра “Икономика на туризма”,  УНССТе споделиха резултати от изследователската си дейност пред специалисти по туризъм от ЮАР, САЩ, Англия, Нидерландия, Оман, Унгария, Гърция и други.

Темите, които те представиха бяха фокусирани върху възможностите за дигитализация на здравния туризъм в България, активизирането на специализираните програми на туроператорите по повод информационни турове за журналисти, туроператори и инфлуенсъри у нас, които да информират за възможностите на българския туризъм. Те споделиха и резултати от изследване на потенциални емитивни пазари по входящ здравен и MICE туризъм с акцент върху създаване на сензорни изживявания по време на посещението на туристите чрез кулинария и вино, аромати на розово масло, лавандула и други.

Гръцката столица ежегодно събира експерти от цял свят за обмен на добри практики в приоритетни за различните държави сфери на туризма. Налагането на бранд България като дестинация за 4-сезонен Health & MICE & Entertainment туризъм ще осигури възможност за растеж и устойчивост на българския бизнес, категорични са българските експерти.

Сподели публикацията