Slide
Slide

София. Цяла плеяда от международни експерти в инвестициите и управлението на хотели се включва в програмата на Hotel & Tourism Investment Forum през тази година. Най-мащабното хотелиерско събитие у нас ще се проведе на 29 и 30 май в зала 3 на Националния дворец на културата и ще привлече над 400 собственици и мениджъри на хотели, дизайнери, консултанти и фирми-доставчици на продукти и решения за хотели, съобщи Hotel & Restaurant Week.

За първи път през тази година, Форумът ще посрещне двама професори от най-реномирания хотелиерски университет в света – Ecole hôtelière de Lausanne (Швейцария), които ще изнесат едночасови лекции, свързани с практически казуси и ноу-хау при стратегическия мениджмънт и управлението на приходите на хотела.

Доктор Рей Юниус е член на изпълнителния комитет на Ecole hôtelière de Lausanne и автор на многобройни академични и професонални публикации в различни издания за управление на услугите, технологиите и иновациите. Той е автор на книги, сред които „Индустрия на гостоприемството“, „Луксозно хотелиерство“, „Един хотел, един модел?“, съавтор е на „Lausanne Report on the future of Hospitality Industry“ и други.

Д-р Юниус е основател на Ecole hôtelière de Lausanne Institute of Technology and Entrepreneurship (EHLITE) и директор „Бизнес развитие“ на Lausanne Hospitality Consulting – компания на Ecole hôtelière de Lausanne и Swiss Hotel Association.

Темата на лекцията на Рей Юниус ще бъде „Ами ако …? Как изглежда бъдещето на хотелиерството от Лозана“.

Хорациу Тудори е професор по управление на приходите в Ecole hôtelière de Lausanne и старши преподавател в университета. Той специализира „Управление на приходите“ (Revenue management) от 1999 г. и преподава този курс в бакалавърската и Executive MBA програмите на университета. Понастоящем, проф. Тудори изследва влиянието на решенията, свързани с управлението на приходите върху свободните парични потоци при хотелите и в други сфери, например при ски лифт в Алпите.

Темата на лекцията на проф. Тудори ще бъде „Кои ключови умения в управлението на приходите трябва да приложат хотелиерите през 2019…и след това?“

Третият специален лектор в Хотелския форум е Чо Уонг – съосновател и управляващ директор на Compass Edge Europe – компания с офиси в Хонконг и Лондон, която помага на хотели и хотелски групи да се позиционират на китайския пазар и да привлекат китайски туристи. Преди да основе компанията повече от 10 години Чо е бил управляващ дирекктор на Supranational Hotels, където се е грижел за GDS и OTA дистрибуцията на над 400 хотела по целия свят.

Темата на Чо Уонг е „Как да привлечем китайските туристи: съвети на експерта“.

Сред другите участници в програмата на Форума ще бъдат:

  • Патрик Ландман – основател и изп. директор на Xotels
  • Манфред Кайзер – вицепрезидент „Продажби“ регион ЕМЕА в Oracle
  • Йорис Бертен – глобален търговски директор в OTA Insight
  • Джон Сийтън – управляващ директор ЕМЕА в Cendyn
  • Жулиета Серафимова – изпълнителен директор на Гранд Хотел София и Милениум София (отваря през 2019 г.)
  • Живко Иванов – директор „Управление на активи“ в Galaxy Investment Group (собственици на InterContinental Sofia и Hilton Sofia)
  • Дейвид Дженкинс – вицепрезидент по развитието за Русия, Балканите, Балтийския регион и Израел в Radisson Hotel Group
  • Якуб Климчак – директор „Развитие“ в STR
  • Ричард Джоунс – директор Централна и Източна Европа в PwC Real Estate
  • Силвия Ловрета – директор „Международно развитие“ за Югоизточна Европа в Marriott International
  • Проф. Станислав Иванов – Висше училище по мениджмънт
  • Петър Пенев – управляващ партньор в PVP Hospitality
  • …много други.

Програмата на конференцията обхваща широк спектър от теми, сред които:

  • Хотелът на бъдещето е вече тук: кои технологии и решения променят хотелския бизнес и как да се възползваме от тях?
  • Управление на приходите: възможно ли е да бъде предвидено търсенето в комплексна среда?
  • Игра на печалби: заслужават ли си инвестициите в хотели в България?
  • Дизайн и архитетура на хотела: кои са най-важните тенденции, предизвикателства и възможности?
  • Летен сезон 2020: как да оцелеем в перфектната буря?
  • Иновации в маркетинга на хотела: как да изпъкнем пред конкуренцията…бързо?
  • Управление на талантите: какво трябва да предложат хотелиерите, за да бъдат конкурентни на другите отрасли в търсенето на квалифициран персонал?
  • Хотелските вериги в епохата на ОТА: защо брандът все още има значение?
  • GMs Panel: мениджърите на хотели споделят за реални казуси и ситуации при управлението на хотела
  • 4- или 5-звезден: кои хотели са по-рентабилни днес в България?
  • Как се представят хотелите в Източна Европа и у нас: заетост, цени, рентабилност

За първи път през тази година, в рамките на събитието, ще бъде обособена специална В2В изложбена и нетуъркинг зона, в рамките на която водещи доставчици ще представят продукти и технологии за хотели.

Сред спонсорите на Хотелския форум са Ideal Standard, TED Bed, Assa Abloy и Гранд Хотел София.

Стратегически партньор на Форума е Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели.

Сподели публикацията