Slide
Slide

София. На Общо събрание Организацията за управление на туристически район „Долината на розите“ прие маркетинговата си стратегия за развитие на района. Заседанието се проведе при пълен кворум в онлайн формат, в присъствието на министъра на туризма Стела Балтова.

„Още с началото на работата на служебния кабинет ние си поставихме за цел да дадем тласък на тази съвременна форма за развитие на туризма чрез маркетиране на туристическите райони“, подчерта министърът в приветствието си към членовете на организацията при откриване на заседанието. Като ключов елемент за постигането на тази цел е поставянето във фокуса на вниманието на характерните туристически продукти за всеки един район. За ОУТР „Долината на розите“ безспорен символ е българската маслодайна роза с цялата съпътстваща я индустрия, както и културно-историческият и СПА туризмът, които придават облик на района.

Съвсем закономерно събранието единодушно избра за лого розата и се обединиха около слогана „Традиция и съвременност“. Участниците в общото събрание на ОУТРДР приеха и нов член – община Николаево.

В заседанието участваха кметове и представители на общините, сред които са  Казанлък, Сливен, Хисаря, Панагюрище, Павел баня, Копривщица и др., организации и културни институти като Регионален исторически музей – Сливен, Литературно-художествен музей „Чудомир“, гр. Казанлък, както и представители на туристическия бизнес.

В края на срещата общините изразиха готовност да участват с единната си визия, послание и с основните си туристически продукти, изведени на ниво туристически район, съвсем скоро в предстоящи международни изложения. Първото от тях, международна туристическа борса „Ваканция и СПА Експо 2022“, ще се проведе през февруари в София.

В изпълнение на една от водещите си политики за балансирано развитие на туристическите райони, досега Министерството на туризма участва в провеждането на още три общи събрания на ОУТР – Тракийски туристически, Рило-Пирински и ОУТР „Родопи“. Предстои до края на годината да се проведат заседания и на останалите 5 от общо деветте Организации за управление на туристически райони.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията