“Традиция и съвременност” ще е слогaнът на туристически район “Долината на розите”
“Традиция и съвременност” ще е слогaнът на туристически район “Долината на розите”
Slide
Slide
Slide
Slide

София. На Общо събрание Организацията за управление на туристически район „Долината на розите“ прие маркетинговата си стратегия за развитие на района. Заседанието се проведе при пълен кворум в онлайн формат, в присъствието на министъра на туризма Стела Балтова.

„Още с началото на работата на служебния кабинет ние си поставихме за цел да дадем тласък на тази съвременна форма за развитие на туризма чрез маркетиране на туристическите райони“, подчерта министърът в приветствието си към членовете на организацията при откриване на заседанието. Като ключов елемент за постигането на тази цел е поставянето във фокуса на вниманието на характерните туристически продукти за всеки един район. За ОУТР „Долината на розите“ безспорен символ е българската маслодайна роза с цялата съпътстваща я индустрия, както и културно-историческият и СПА туризмът, които придават облик на района.

Съвсем закономерно събранието единодушно избра за лого розата и се обединиха около слогана „Традиция и съвременност“. Участниците в общото събрание на ОУТРДР приеха и нов член – община Николаево.

В заседанието участваха кметове и представители на общините, сред които са  Казанлък, Сливен, Хисаря, Панагюрище, Павел баня, Копривщица и др., организации и културни институти като Регионален исторически музей – Сливен, Литературно-художествен музей „Чудомир“, гр. Казанлък, както и представители на туристическия бизнес.

В края на срещата общините изразиха готовност да участват с единната си визия, послание и с основните си туристически продукти, изведени на ниво туристически район, съвсем скоро в предстоящи международни изложения. Първото от тях, международна туристическа борса „Ваканция и СПА Експо 2022“, ще се проведе през февруари в София.

В изпълнение на една от водещите си политики за балансирано развитие на туристическите райони, досега Министерството на туризма участва в провеждането на още три общи събрания на ОУТР – Тракийски туристически, Рило-Пирински и ОУТР „Родопи“. Предстои до края на годината да се проведат заседания и на останалите 5 от общо деветте Организации за управление на туристически райони.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията