Slide
Slide

София. ВИП салонът на Летище София обслужи близо 25 хиляди пътници през тази година, съобщи пред Bgtourism.bg Ирена Митова – мениджър на ВИП салона на столичната аерогара. Тя посочи, че след пиковите периоди на пандемията отбелязват ръст от 120% на ползващите услугата на ВИП салона, намиращ се до Терминал 1.

Основните клиенти са чужденци с бизнес у нас, както и корпоративни клиенти, които имат сключен договор за услугата. Все по-често много българи предпочитат да спестят време, да не се смесват с масовия туристически поток и да имат повече пространство и дискретност.

Цената на услугата е 90 евро, а резервациите, които са по-малко от 24 часа преди полета, са по 120 евро. Дневно се обслужва по минимум 50 души и максимум до към 140 пътници.

„ВИП салонът разполага със самостоятелен паркинг. Няколко минути отнема на пътуващите от колата до самолета. Тук пътуващите имат условия и могат да провеждат своите бизнес срещи и да работят до последно преди полета. Салонът имат собствен граничен контрол и собствена проверка за сигурност. Транспортът до самолета е индивидуален и се извършва с луксозен автомобил“, заяви пред Bgtourism.bg Росен Бъчваров – директор „Връзки с институциите и комуникации“ в компанията „СОФ Кънект“, която концесионер на летище София. От компанията посочват, че предстои мащабен ремонт на ВИП Салона.

Луксозен автомобил отвежда пътниците от ВИП салона до самолета, снимки Руслан Йорданов

Пътниците трябва да бъдат във ВИП салона не по-късно от час и половина преди полета. За чакащите има бар с храна и напитки. Услугата спестява време и предлага дискретност на пътуващите.

Сподели публикацията