София. ВИП салонът на Летище София обслужи близо 25 хиляди пътници през тази година, съобщи пред Bgtourism.bg Ирена Митова – мениджър на ВИП салона на столичната аерогара. Тя посочи, че след пиковите периоди на пандемията отбелязват ръст от 120% на ползващите услугата на ВИП салона, намиращ се до Терминал 1.
Основните клиенти са чужденци с бизнес у нас, както и корпоративни клиенти, които имат сключен договор за услугата. Все по-често много българи предпочитат да спестят време, да не се смесват с масовия туристически поток и да имат повече пространство и дискретност.
Цената на услугата е 90 евро, а резервациите, които са по-малко от 24 часа преди полета, са по 120 евро. Дневно се обслужва по минимум 50 души и максимум до към 140 пътници.
„ВИП салонът разполага със самостоятелен паркинг. Няколко минути отнема на пътуващите от колата до самолета. Тук пътуващите имат условия и могат да провеждат своите бизнес срещи и да работят до последно преди полета. Салонът имат собствен граничен контрол и собствена проверка за сигурност. Транспортът до самолета е индивидуален и се извършва с луксозен автомобил“, заяви пред Bgtourism.bg Росен Бъчваров – директор “Връзки с институциите и комуникации” в компанията „СОФ Кънект“, която концесионер на летище София. От компанията посочват, че предстои мащабен ремонт на ВИП Салона.
Пътниците трябва да бъдат във ВИП салона не по-късно от час и половина преди полета. За чакащите има бар с храна и напитки. Услугата спестява време и предлага дискретност на пътуващите.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE