Снимки Областна управа Бургас

Несебър. Летният казус с поставените чадъри и шезлонги на малкия плаж до Ветроходния клуб в Несебър продължава. В социалните мрежи недоволстващите стартираха кампания в Google. Масово заваляха критични коментари и слаби оценки към профила на хотела (виж тук), от който преди повече от 10 дни поставиха плажните принадлежности на появилия се плаж в Несебър.

Минималните оценки се увеличават и вече са 10% от близо 600 коментара, оставени през последните месеци. Обектът досега основно е получавал от своите клиенти отлични отзиви и оценки за продукта си, но решението за поставянето на плажните принадлежности сваля рейтинга след всеки пост. 

Ето и малка част от последните постове на потребителите:

Рейтингът на хотела се срива след всяка нова ниска оценка

Хотелиерът обяви, че плажните принадлежности са поставени за безплатно ползване. На плажната ивица обаче непрекъснато избухват грозни конфликти между гостите на хотела и жителите на града. Туристи, които не са отседнали в хотела, също негодуват, че няколко дни поред идват рано на плажа (преди 07.00 часа), но шезлонгите и чадърите са запазени с хавлии (виж видеото).

От Областна управа обявиха, че според Кадастралната карта и кадастралните регистри на община Несебър пясъчната ивица не е регистрирана като морски плаж и представлява част от морското дъно, което съгласно закона е публична държавна собственост.

Пясъчната ивица се обособява като такава само през летния сезон и постоянно се променя. През останалото време от годината е морско дъно и това е причината тази част от крайбрежната ивица да не е обособена в поземлен имот и регистрирана като морски плаж.

Експерти на Областна администрация Бургас направиха замерване, според което формираната пясъчна ивица към днешна дата е с размери 662 кв.м.

„Разполагането на чадърите и шезлонгите върху пясъчната ивица е нерегламентирано и без правно основание“, посочиха от областната администрация в съобщение до медиите.

Сподели публикацията