Варна. “Неочаквана ваканция” е добра идея, но за да има ефект, тя трябва да се доразвие и да се рекламира ударно, заяви за Труд Павлин Косев – председател на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите.
“Подобни инициативи на Министерството на туризма имаше и предишни години, участвахме в една от тях, но заради липсата на широка разгласа малцина клиенти разбраха и се възползваха. Добре е, че министерството иска да насърчи вътрешния туризъм, но край морето ваканциите през април и май извън Великден едва ли ще са атрактивни. Комплексите по това време се стягат за лятото, пълни са със строителна техника”, допълни той.
Кампанията “Неочаквана ваканция” е несвойствена дейност на Министерството на туризма и показва непознаване на пазара, тъй като бизнесът така или иначе предлага различни варианти за намаление, смята експертът Румен Драганов. Като пример за това той посочи въведената карта за отстъпки за спа, балнео и уелнес за българи от Българския съюз по балнеология и спа.
Стоян Маринов – член на УС на Варненската туристическа камара заяви, че инициативата на министерството на туризма ще бъде от полза и за хотелите, които трудно запълват базата си през пролеттта, и за самите потребители. Според него, ако в сайта се регистрират достатъчно обекти, хората ще могат лесно и бързо да си изберат уикенд ваканция с бонус, без да ровят в различни търсачки.
Поли Карастоянова – изпълнителен директор на Националния борд по туризъм счита, че идеята сама по себе си е добра, но ще я дискутират, когато се запознаят в детайли с нея.
“По принцип всяка форма за публично-частно партньорство е добър и печеливш модел за работа. При такава инициатива обаче е нужна и реципрочност в действията на сектора и на държавата”, допълни тя.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE