Снимка Диана Михайлова
Slide
Slide

Истанбул. Имиджова рекламна кампания на България тръгна  по спирките в турския мегаполис Истанбул, както и върху мега билбордове, които са на топ локации в страната ни, съобщават читатели на bgtourism.bg. Кампанията е на Министерството на туризма, което е избрало да се проведе под мотото „Зимните спортове укрепват вашето здраве“. Посланието е съобразено с промяната в поведението на туристите във връзка с разпространението на Covid-19 и рекламирането на държавата ни като сигурно и безопасно място за туристите.

Невин Чалъшкан: Турските туристи все повече търсят СПА и винен туризъм в България

Имиджова реклама на България по спирките в Истанбул

„Турският турист от години проявява интерес към България като близка европейска дестинация. Наред с морските и планинските курорти все по-голям интерес предизвикват балнеологията, SPA процедурите и винения туризъм. Специалното отношение от България в лицето на вицепремиера и министър на туризма г-жа Марияна Николова към Турция като превъзходен потенциал и консуматор на българския туристически продукт несъмнено ще даде своите резултати“, заяви за bgtourism.bg Невин Чалъшкан – представител за Балканските страни към туроператора Herrez tour. Тя е била на срещата на Николова с турските туроператори и изпрази своето възхищение от енергията, с която вицепремиера и екипа й работят за развитието на туризма в България.

Пампорово, Боровец и Банско са готови за зимния сезон

В своите изяви до момента Николова посочи, че мисията и визията за национална туристическа реклама през 2021 г. включват утвърждаване на доверието и налагане на положителен имидж на България като безопасна, сигурна и предпочитана туристическа дестинация, предлагаща  устойчив, разнообразен и висококачествен  туристически продукт през четирите сезона на годината.

Мариян Беляков: Държавата е взела адекватна позиция! С Марияна Николова работим много добре, имаме чуваемост и разбираемост

Марияна Николова по време на визитата си в Истанбул

През годината Министерство на туризма позиционира успешно България в телевизионните и дигитални канали на световните гиганти CNN, BBC, Euronews, CNBC. Реализирани са рекламни кампании и в съседните държави Гърция, Сърбия, Северна Македония, Румъния, Турция, както и в Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Дания, Норвегия, Финландия, Швеция, Германия, Русия, Украйна, Молдова и Израел. Прави впечатление, че началото на рекламните кампании на всеки пазар се съобразяваше с възможностите за пътуване и противоепидемичните мерки.

Вицепремиерът Марияна Николова пред турски туроператори: България има прекрасни възможности за зимни спортове

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията