София. С огромен обществен интерес стартира новата национална кампания „Пощенска картичка от…“, реализирана от Национална информационна агенция Bgtourism.bg. Инициативата се провежда под егидата на Министерството на туризма. Кампанията има за цел да популяризира красотата на българските дестинации чрез вдъхновяващ, емоционален и модерен подход, който съчетава духа на традиционната пощенска картичка с възможностите на дигиталната ера.

Още в първите три седмици от кампанията читателите на Bgtourism.bg бяха виртуално отведени до Чепеларе, Казанлък и село Долене – три забележителни кътчета от България, представени чрез специално създадени дигитални картички и лични послания от популярни личности, свързани с регионите. Внушителният интерес и положителните реакции не закъсняха – само за 48 часа представянето на село Долене реализира над 700 000 преглеждания във Facebook, Instagram, Viber, LinkedIn, YouTube, Telegram и в личните профили на екипа на медийната група, сочат официалните данни на Google и Meta.

Информацията и снимките за трите българските дестинации от кампанията вече реализираха 1 милион гледания, а цялостното онлайн присъствие на специализираната медийна група в областта на туризма и екипа надхвърля 10 милиона преглеждания за последното тримесечие. Хиляди българи вече споделиха представянето на дестинациите в своите лични онлайн канали, десетки хиляди харесвания и лавина от позитивни коментари придружават публикациите и постовете в социалните мрежи, като много от потребителите споделят, че планират реални пътувания до представените дестинации – вдъхновени от красивите снимки, историята на местата и посланията, които са част от кампанията.

Проектът „Пощенска картичка от…“, чийто автор е Руслан Йорданов – журналист и собственик на медията, залага на силата на личната история и визуалното преживяване – всяка дестинация оживява чрез дигитална картичка, придружена с интересна и полезна информация за всяка дестинация. Кампанията съживява носталгията по времето, когато изпращахме пощенски картички до своите близки, и пренася тази емоция в настоящето, като я превръща в част от съвременния дигитален свят.

* „Пощенска картичка от …: Долене – райската градина на България“
* „Пощенска картичка от …: Казанлък – Долината на розите и тракийските царе“
* „Пощенска картичка от …: Чепеларе – Зеленото сърце на България“

През настоящата седмица читателите ще бъдат отведени до Българското Черноморие, където нови снимки и интересна информация ще разкрият магията на едно от крайбрежните ни бижута.

Успоредно с основната инициатива бе създадена и специална Facebook група – „Пощенска картичка от…“ https://www.facebook.com/groups/postcardfrom.
Там всеки българин може да се включи, като сподели авторска снимка от свое любимо място в България, посочи локацията, и така стане част от общата кауза за популяризиране на родината. Професионално жури ще селектира 10 снимки финалисти, а чрез национално онлайн гласуване ще бъде определена снимката, която ще бъде отпечатана от Bgtourism.bg като реална пощенска картичка в края на годината в списанието за бизнес и туризъм Destinations – ultimate guide for your holiday.

Кампанията „Пощенска картичка от…“ е мост между миналото и настоящето, между споделените спомени и новите възможности на дигиталната ера. Тя обединява българите около каузата за популяризиране на родината, стимулира вътрешния туризъм, вдъхновява за нови пътувания и създава трайна емоционална връзка с уникалните кътчета на България.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени