Slide
Slide

Добрич. На Благовещение – един от най-светлите християнски празници, ученици от 8 клас в Професионалната гимназия по туризъм „П. К. Яворов“ избраха да  посетят редакцията на Bgtourism.bg – част от медийната група на „Роял Комюникейшън“, за да се запознаят с работата на журналистите в медията.

Възпитаниците на Ивелина Дойчева с интерес научиха какъв е процесът на създаване на новините в Национална информационна агенция Bgtourism.bg, както и в медиите, които са част от групата – Spatourism.bg, Destinations.bg, онлайн платформата за работни места в туризма Jobs.Bgtourism.bg и списание Destinations – ultimate guide for your holiday, което се разпространява в търговската мрежа в цялата страна и чрез абонамент в „Български пощи“.

Учениците от клуб „Емоция“ към Професионалната гимназия по туризъм научиха за историята на създаването на Bgtourism.bg – медия, която с появяването си през 2018 г. промени информационната среда и направи професионалистите и потребителите ежедневно по-информирани за най-важните новини в областта на туризма в България и по света.

Bgtourism.bg стартира свой канал във Viber и автоматизиран чатбот

„Ние градим нашето развитие само на база на фактите. Нашата мисия е да бъдем полезни, да бъдем трибуна на всички, които са част от туристическата картина в страната ни – това ни превърна във верен и необходим ориентир за туризма в България и за нашите партньори в чужбина. Спечелихме високото ниво на доверие на експертите в туристическата индустрия с цената на огромен труд и ежедневно отстояване на високите стандарти в журналистиката. Това, което ни отличи, е отношението, което пренесохме в журналистиката от работата си в туризма, защото осъзнаваме, че от нашата работа зависят човешки съдби и бизнеси. Осъзнаваме, че от всеки от нас зависи и имиджа на дестинацията ни – затова и имаме отговорно поведение, когато поднасяме новините, които са свързани с туризма в България“, сподели собственикът на медията Руслан Йорданов.

Bgtourism.bg вече има свое дръвче край Исторически парк в с. Неофит Рилски

„През юни 2018 г. започнахме от нулата, а днес сме водеща медия за туристически новини в Европа. Наши партньори днес са водещи авиокомпании, хотелски вериги, туроператори и дестинации от цял свят. Нашето развитие е доказателство, че няма невъзможни неща, когато човек е отдаден на своята работа и е почтен – така се гради устойчиво партньорство и успешна история между медията ни и читателите, между медията ни и партньорите ни.“, добави Йорданов.

Младежите, които са избрали да градят кариера в туризма, получиха ценни съвети от екипа на медията, който има професионален опит в туристическата индустрия. „На първо място трябва да се стремите да бъдете добри хора. Непрекъснато  надграждайте своите знания и опит. Трябва да имате ясни цели по време на своето професионално развитие, които да следвате“, сподели Руслан Йорданов.

Сподели публикацията