Slide
Slide

Пловдив. Със задълбочената цел да преобрази хотелиерската сфера на Пловдив, Сдружение на пловдивските хотелиери и STR (Smith Travel Research) – част от CoStar Group, разкриват планове за въвеждане на специализирана подпазарна анализация за града. Целта е предоставяне на целеви инсайти и възможности за хотелиерите му. След едно вълнуващо представяне, организирано от сдружението в гр. Пловдив, инициативата на STR – част от CoStar Group, генерира значителен интерес сред местната хотелиерска общност.

STR е компания, специализирана в анализа на данни в областта на хотелиерството и туризма. Те събират и обработват информация за хотелския сектор в световен мащаб, включително данни за заетост, цени и други показатели, които предоставят ценни инсайти и анализи за хотели, инвеститори и други заинтересовани страни в индустрията на хотелите.

STR е световен лидер в този сегмент, като статистическите данни, които предоставя на потребителите са от ключово значение за определяне на ценовата и маркетингова политики на хотела. Презентацията се превърна в катализатор за вълнение и очаквания сред хотелиерите в Пловдив. Като демонстрира потенциала на техния инструмент за подпазарна анализация, STR показа възможността си да предлага данни в реално време и стратегическо ръководство, което осигурява на хотелиерите възможността да правят информирани решения и да оптимизират своята производителност в бързо променящ се пазар.

УХТ и Сдружението на пловдивските хотелиери стартират нова стажантска програма

„Ние сме въодушевени от ентусиазма, показан от Сдружението на пловдивските хотелиери и искаме да заявим, че благодарение на тях сме готови да отворим Пловдив като пазар и STR да бъде достъпен за абсолютно всички места за настаняване в града.“ заяви представител на STR – част от CoStar Group.

„Нашата инициатива за анализиране на пазара е създадена, за да оборудва местните хотелиери с инсайтите, от които се нуждаят, за да останат в крак с времето и да капитализират върху възникващите възможности.“, каза Танги Чоу.

Инициативата за подпазарна анализация обещава да предостави на хотелиерите в Пловдив комплексно разбиране за хотелиерския пейзаж на града, включително тенденциите в търсенето, динамиката на конкурентите и стратегиите за ценообразуване. Чрез използване на тази информация, хотелиерите могат да адаптират предложенията си, за да удовлетворят по-добре нуждите на туристите, като по този начин подобряват и насърчават растежа на приходите. Освен Пловдив, на разположение за същия тип анализ за всички хотели ще бъде отворена и достъпна световната карта, така всяко едно място за настаняване ще може да сравни своите показатели със сходни на себе си места в различни краища на света, както и със световните лидери в сегмента.

Хотелиери се срещнаха с кмета на Пловдив, маркираха 4 основни проблема за развитието на града като туристическа дестинация

За хотели, които с нетърпение очакват възможностите, предлагани от подпазарната анализация на STR, Танги Чоу, представител на STR, е на разположение за допълнителни подробности и помощ. Заинтересованите страни са приканени да се свържат с Танги Чоу на tchow@str.com, за да научат повече за участието си в тази иновативна инициатива, която е планувана да стартира от 1 май 2024 г. Докато Пловдив продължава да се утвърждава като предпочитана дестинация за пътешественици, въвеждането на STR представлява значителна възможност за хотелиерската му индустрия. Като оборудва хотелиерите с информирани инсайти и стратегическа подкрепа, STR си поставя целта да насърчи устойчивия растеж и успех в сектора на туризма в Пловдив, полагайки основите за процъфтяващо бъдеще.

Сподели публикацията