Slide
Slide
Slide
Slide

София. Посещението на събития от всякакъв тип  несъмнено е  един от най-приятните и запомнящи се начини за прекарване на нашето свободно време. Спортни мачове, концерти, конференции или фестивали винаги са обединявали своите гости и публика, създавайки чувство за общност и споделени преживявания. През последните години светът на събитията претърпя значителна трансформация, като фокусът все повече се измества върху посетителите и начините за поставянето им на първо място.

Организаторите на събития осъзнаха, че ключът към успеха се крие в умението да превръщат преживяването за своите посетители във все по-лично и интерактивно. Персонализацията е основен подход, а технологията е средството за постигането му.

За пример на успешен преход към поставяне на клиента на първо място можем да вземем едни от последните впечатляващи турнета на световни изпълнители като Тейлър Суифт и Бионсе. Основна цел на артистите, както и концертните зали, е билетите да достигат директно до истинските фенове, минимизирайки спекула с цените им чрез намеса на автоматизирани ботове. Това може да бъде постигнато единствено с иновативни билетни решения, които да приоритизират нуждите на феновете.

В сферата на корпоративните и бизнес събития технологията придобива още по-голямо значение, заради разнообразната аудитория със специфични изисквания и повишени очаквания по отношение на организацията и дигиталните решения. Бизнес събитията изискват по-широк спектър от възможности за предлагане на билети, от т.нар. early-bird до ексклузивни покани и акредитации.

URBO Studio, българска травъл тех компания, застава на челни позиции в смяната на модела на работа в сектора, предлагайки едни от най-съвремените билетни софтуерни решения за събития, атракции и активности. В основата на философията на травел тех компанията е предоставяне на технология, която да постави „изживяването“ в центъра на всяка услуга и да го направи персонално и запомнящо се. Част от софтуерните решения на URBO Studio включва функции като „умна опашка“, предварителна регистрация, двуфакторна идентификация, динамични ценови инструменти и равноправни възможности за препродажба на вторичния пазар. Тези функционалности са ключови за осигуряване на коректен и прозрачен достъп за покупка на билети за всеки по-голям концерт или друг тип събитие.

Мобилните билети и безконтактният вход чрез QR кодове отдавна са стандарт в индустрията и са едни от най-търсените функционалности от бизнес клиентите в сектора. Но иновативните  решения на URBO не се ограничават единствено до дигитализиране на процеса по продажба на билети – компанията предлага инструменти, които да се адаптират към бързо променящия се сектор и различните нужди на организатори и изпълнители. Пример за това са модулите за ценови модели и програми за лоялност, които компанията предлага. Ценовите модели позволяват цените на билетите да се променят спрямо реалното търсене, момента на покупка и други фактори, предлагайки разнообразие от ценови възможности. Програмите за лоялност, от друга страна, позволяват на най-верните фенове да получат различни ексклузивни предимства, ранен достъп до билети и отстъпки.

Събитията са едно наистина специално и запомнящо се изживяване за всеки един посетител.  Именно заради това организаторите на събития трябва да помислят сериозно върху възможността да предоставят цялостни персонализирани услуги, допълващи основното изживяване с допълнителни предложения като транспорт, паркинг, настаняване и още. С URBO Studio, бизнесите получават цялостни софтуерни решения за резервации и плащания, включващи менажирането на подобен тип допълнителни услуги. А това положително допринася за улеснениято и удобството на крайният клиент, посещаващ големи събития.

Последните няколко години поставиха началото на нова ера в събитийната и развлекателна индустрия с основен фокус зрителя. С използването на иновантивни технологии, бази данни и информирано разбиране на желанията на посетителите, секторът постепенно превръща всяко едно събитие в персонализирано и пълноценно преживяване.

Сподели публикацията