Топ журналисти от европейски туристически медии са на обиколка из Българското Черноморие
Топ журналисти от европейски туристически медии са на обиколка из Българското Черноморие
Slide
Slide
Slide
Slide

Три групи журналисти и инфлуенсъри от Германия и Скандинавските страни бяха посрещнати на летища Варна и Бургас

Варна/Бургас. В средата на септември месец Северното и Южното Черноморие в България се превърнаха в притегателен център за някои от най-влиятелните журналисти в областта на туризма от Германия и Скандинавските държави.

Общо три групи от топ журналисти и инфлуенсъри са в страната ни с цел промотирането на България като атрактивна морска дестинация сред ключовите пазари за входящ туризъм като: Германия, Дания, Швеция, Норвегия и Финландия.

По покана на Алианс Българско Черноморие в периода от 8-ми до 14-ти септември група от 9 представители на най-големите туристически медии в Германия са на обиколка из най-големите ни черноморски курорти и забележителности по Северното и Южното ни Черноморие. Целта на пътуването им е да се запознаят с разнообразието на възможностите за пълноценна почивка в България, както и да добият преки впечатления от качеството на туристическата услуга, предлагана в курортите ни. Тази инициатива цели да подобри имиджа на България като туристическа дестинация, както и да спомогне за репозиционирането на Черноморието ни като безопасна, достъпна, сигурна и атрактивна морска дестинация. Посещението е продължение на рекламната обиколка, която бе осъществена в Германия през февруари с голям успех. Инициативата бе подкрепена и от WizzAir, които осигуриха билети по маршрута Берлин-Варна, който ще се осъществява и през идния зимен сезон.

Втората група посетители е съставена от 15 травел агенти от гр. Ерфурт, Германия, които в периода от 11-ти до 14-ти септември ще посетят избрани хотели в курортите ни: Несебър, Обзор и Златни пясъци, като ще имат ексклузивната възможност да се запознаят лично с продукта и качеството на предлаганите туристически услуги. При пристигането си групата беше посрещната от представители на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД на Летище Бургас със символични сувенири и получиха информация за самото летище и целия черноморски регион. Обиколката е по инициатива на Летище Ерфурт, откъдето през летния сезон има директни чартърни полети до Летище Бургас.

От 11-ти до 18-ти септември, по инициатива на „Албена“ АД, съвместно с един от най-големите туроператори на Скандинавския пазар – Nordic Leisure Travel Group, както и с авиокомпания Sunclass Airlines, която изпълнява чартърни полети от Дания, Норвегия, Финландия и Швеция до Варна през летния сезон, група от 5 журналисти, представители на туроператора и авиокомпанията ще се запознаят отблизо с богатствата на Северното Черноморие.

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД успешно си партнира с всички участници от екосистемата в областта на туризма, в т.ч. хотелиери, туроператори, авиокомпании и летища, продължавайки активно да работи за популяризиране на Българското Черноморие на ключовите за входящия туризъм пазари!

Д-р Франк Кванте, Главен изпълнителен директор на „Фрапорт България“ и председател на Алианс Българско Черноморие: „Силно приветствам тези маркетингови мерки и съм благодарен на всички поддръжници, особено на Албена, хотели Мелиа, но и на Община Варна, Балчик, Несебър, Санта Марина и Св. Св. Константин и Елена, които направиха тази обиколка възможна! На срещата ми с журналистите получихме много положителна обратна връзка и това следва да доведе до изключително позитивно отразяване в медиите!“.

Сподели публикацията