Индонезия. Посолството на Индонезия в София, подкрепено от Министерството на туризма и творческата икономика на Индонезия, покани специално избрани четири български туристически агенции (Никона, Ултра Травъл, Луксутур и Бест травъл сървисес) на фамтрип до Бали и Лабуан Баджо, 11-18 юни 2024 г. Осемдневният фамтрип имаше за цел не само да свърже участниците с местните туристически доставчици, но и да им предостави персонализирано преживяване, което със сигурност да ги улесни в маркетинга на индонезийските туристически дестинации.
Резултатът от този фамтрип ще е разнообразна гама от специални туристически пакети за потенциални български туристи в Индонезия, което в крайна сметка да увеличи общия брой на чуждестранните туристи.
Четиримата участници във фамтрипа участваха и на туристическото изложение Beyond Bali Travel Fair в Нуса Дуа, Бали, между 12-14 юни 2024 г. Това участие беше високо оценено от участниците, тъй като те успяха да установят директни контакти с местни туристически агенции.
Лабуан Баджо беше избран като дестинация за опознавателното пътуване, тъй като е една от „супер дестинациите“ на Индонезия, докато Бали, който вече има международна репутация, може да бъде портал за българските туристи за влизане в Индонезия. Докато бяха в Бали, участниците имаха възможност да посетят някои от най-добрите места за настаняване, а именно Хотел Мелия Нуса Дуа, Гранд Хаят, Мовенпик Джимбаран, Анвая Бали и Елемент от Уестън Убуд. Освен това, участниците опитаха от разнообразната кухня на архипелага в най-добрите ресторанти на Бали, включително: Kunyit, Bumbu Bali, Bebek Bengil, Warung Bernadette и Bebek Tepi Sawah. Участниците във фамтрипа посетиха и музея Антонио Бланко, храма Улууату и село Панглипуран, за да разгледат най-добрите туристически дестинации на острова.
Докато бяха в Лабуан Баджо, специалните гости посетиха суперлуксозния курорт Та’актана и направиха незабравима разходка с кораб на компанията Zada.
Участниците посетиха и туристически обекти на остров Комодо, остров Ринка, остров Падар и известният Розов плаж.
По време на срещата с министъра на туризма на Република Индонезия – Сандиага Уно, посланик Иуан Богананта припомни, че въпреки цените на самолетните билети от България до Индонезия да са по-скъпи в сравнение с любимите туристически дестинации на българите в Западна Европа и Африка, то разликата в разходите за настаняване, входни такси и консумация, прави пътуването до Индонезия по-достъпно. “Голямото разстояние между България и Индонезия е повод да се насърчат туристически пакети тип “island hopping” (посещение на няколко острова в Индонезия) и други съседни държави, за да се подкрепи едновременно и туризмът в Икономическата общност на АСЕАН”, каза посланик Иуан Богананта, “така че той да бъде ефективен, ефикасен и приобщаващ”.
Междувременно министър Сандиага Уно изрази благодарността си към посланик Богананта и целия екип на индонезийското посолство в София за активното популяризиране на индонезийския туризъм в съответствие с програмите и приоритетите на индонезийското правителство.
Петя Йосифова от Ултра Травъл, сподели, че това посещение е било много полезно при планирането на пътувания, съобразени с желанията на нейните клиенти.
Въпреки че България е малка страна в Европейския съюз с население от само 6,9 милиона души, прогнозата за посещаемост на българските туристи в Индонезия е положителна. През 2023 г. броят на българските туристи, посетили Архипелага, се е увеличил с 318,58% в сравнение с 2022 г. Посолството на Индонезия в София винаги е било активно в популяризирането на индонезийския туризъм, за да помогне на индонезийското правителство да постигне целта си от 14,3 милиона чуждестранни туристи годишно.
За още актуални новини, интересни интервюта и предложения за пътешествия в България и по света – присъединете сe към вайбър канала на Bgtourism.bg ТУК!
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE