Slide
Slide
София. Celebrity Cruises® отправя неустоима покана към всички ценители на пътешествията: Елате на борда и открийте свят, в който „Нищо не се доближава“ до първокласно преживяване на борда и несравними предложения за премиум пътуване по море.
„Нищо не се доближава“ е новата идентичност на бранда  Celebrity Cruises, чиято премиера бе на 8 април. Стартът идва след положителните оценки на най-новия кораб Celebrity Ascent SM в края на 2023 г. и очакваното представяне на Celebrity Xcel, поредният кораб от клас Edge, през 2025 г.
Създадена, за да улови уникалната комбинация на Celebrity от персонално и внимателно обслужване, характерно за малките кораби, заедно с разнообразието вълнуващи изживявания, присъщи на по-големите, фразата „Нищо не се доближава“ ще бъде в основата на позиционирането на бранда, включвайки медии, реклами, туристически агенти, както и самото преживяване на борда. Тя подчертава обещанието, което дава една премиум почивка – да поглези сетивата, да надмине очакванията и да предложи изживявания, които не могат да бъдат открити никъде другаде.
„Нашите гости ни казват, че почивките със Celebrity са несравними. От всеотдайността на екипажа до вълнуващите забавления и дейности, гостите споделят, че „нищо не се доближава“ до начина, по който ги караме да се чувстват“, каза Лаура Ходжис Бетге, президент на Celebrity Cruises. „Новата позиция на нашия бранд представя това усещане по запомнящ се и завладяващ начин.“

Най-важните новини за круизите тук

Представянето на бранда е съживено с уверен и игрив творчески стил, който улавя същността на почивка с Celebrity от гледната точка на гостите, използвайки техника, наречена „True Eye View“ (буквално. „Поглед през реални очи“). Подходът визуално отличава Celebrity, като цели да провокира любопитството на аудиторията през техния поглед и да ги накара да се почувстват сякаш са част от момента.
„Това не е просто рекламна кампания. Това е нашата същност. Тя въплъщава духа, който отличава почивките със Celebrity Cruises“, каза Майкъл Шайнер, старши вицепрезидент и главен маркетинг директор на Celebrity Cruises. „Творческата посока улавя и предава положителните емоции и изживявания на които гостите се наслаждават от момента, в който стъпят на борда, където всеки детайл надминава техните очаквания.“
Celebrity стартира кампанията „Нищо не се доближава“ с широкообхватна медийна стратегия. С остроумните си послания и автентични образи „Нищо не се доближава“ утвърждава репутацията на Celebrity сред гостите като бранд, който предлага емоционална връзка и изпъква сред останалите.
„Celebrity Cruises определено са компания, която може да се похвали с най-висока степен на одобрение сред гостите, избрали круиз за своята почивка. Замисляйки се, това наистина са пътувания от които не сме получавали оплакания, може би никога, дори напротив, обратната връзка винаги е била за преживяване, което действително надминава очакванията“,  съобщиха от CruiseGuru. „Сред доволните гости са активно пътуващи гости, като основна цел на бранда са клиенти, които търсят премиум преживяване, както на борда, така и на брега по време на посещението на някое от интересните пристанища. Публиката на борда е от всякакви възрасти – от 30 до 60+, като круиз със Селебрити е много подходящ за семейни почивки, които събират заедно хора от няколко поколения.“, допълват от CruiseGuru.
От 09 април стартира и пролетната кампания – 30 % отстъпка за круизите на Celebrity с отплавания до април 2026 година. Допълнително, гостите, които изберат круизите на компанията, ще получат и до 200 евро борден кредит за каюта.
„През сезон лято 2024 за любителите на премиум преживявания, Celebrity предлагат круизи 7-12 нощувки на борда на новия Celebrity Ascent с посещавани места като Портофино, Ница, Аячо на о-в Корсика, Малта или Сардиния с удобни отплавания от Барселона или Рим“.
Самите круизи може да разгледате ТУК.
„Celebrity Apex, друг от премиум корабите на компанията, ще откриете в Северно море, Бискайски залив и дори до Канарски острови с програми 7 – 13 нощувки през цялото лято и отплаване от Саутхемптън, само на крачка от Лондон“, допълват от CruiseGuru.
Повече детайли може да откриете ТУК.
Сподели публикацията