Георги Москов
Slide
Slide
Интервю с Георги Москов – мениджър „Проекти“ в „Москов и Син“

– Здравейте, г-н Москов! За поредната година вашата компания е част от едно от най-големите туристически събития и изложения в България – „Ваканция и СПА Експо“. Какво да очакваме на щанда ви?
– Стремежът към отговорно отношение към природата кара все повече хора да избират места за настаняване с устойчиви практики, водещи до намаляване на отпечатъка върху околната среда. Изборът на продукти за лична хигиена играе важна роля в тази съзнателна промяна.
Това ни вдъхнови да създадем колекция, която отговаря на нарастващото търсене на екологични продукти, без да правим компромис с качеството.

На изложението представяме новата си линия козметични продукти BIOlogica, обогатена с конопено масло, мощен източник на омега 6 и омега 3 мастни киселини, протеини и естествени антиоксиданти. Нежните формули са с до 99% натурални съставки, осигурявайки приятно изживяване за гостите и отговорно отношение към природата.
Проектирахме опаковките с мисъл за устойчивостта. Използвайки 50% рециклиран материал за нашите 380 мл. диспенсъри, ние намаляваме отпечатъка си върху околната среда, като същевременно поддържаме най-високи стандарти за качество и естетика.

Престижно европейско признание за „Москов и Син“

Освен в диспенсъри 380 мл., козметичните продукти от серия BIOlogica се предлага и в туби, 30 мл. изработени от иновативен материал от възобновяеми източници – пшеничена слама. При производството на опаковки от този вид суровини се постига с 50% по-нисък въглероден отпечатък, в сравнение със стандартното производство на полиетиленови туби. За да продължим нашия ангажимент към устойчивостта, аксесоарите от серия BIOlogica, включително четка за зъби, самобръсначка, гребен и обувалка са изработени също от пшенична слама и опаковани в рециклиран картон.
Друга новост, която ще покажем на изложението Ваканция и СПА Експо са диспенсърите INVISIBLE със съдържание на 50 % рециклиран материал. При производството им отново е използвана авангардна технология, която позволява рециклирания материал да бъде нанесен от вътрешната страна на опаковката, като по този начин обичайните недостатъци на рециклирания материал, като нюанси на цвета, черни точки и грапавини, остават невидими за клиента. Стойката за стена на диспенсъра е проектирана да е „невидима“ за гостите, като влиза в тялото на флакона. Тази иновация допълнително допринася за изисканата визия на продукта.

По време на изложението представяме и три нови предложения ексклузивна козметика на френските марки NUXE, PHYTOMER и OMNISENS, които по време на изложението ще могат да бъдат закупени на промоционални цени с до 40 % отстъпка.

– Къде могат да ви открият професионалистите в индустрията и посетителите на изложението.
– Всичките новости ще могат да бъдат видени от посетителите на фирмения щанд на Москов и Син – щанд С4 в зала 4 на изложението ВАКАНЦИЯ И СПА ЕКСПО 2024, което ще се проведе от 13 до 5 март 2024 в Интер Експо Център, София, бул. Цариградско шосе № 147.

– Кои са основните предимства на „Москов и Син“ на туристическия пазар?
– Вече 32 години Москов & Син е водеща българска компания в козметичната индустрия за хотели, която задава стандарти за устойчивост и налага тенденции, които другите да следват. Като резултат от постоянните ни усилия, Москов & Син стана първата козметична компания в България, получила престижния европейски сертификат за екомаркировка ECOLABEL.

Сподели публикацията