Slide
Slide

Пловдив. Conventa Trend Bar се завръща за нов сезон събития на живо. Заедно с вдъхновяващи личности, които движат промяната в MICE индустрията, участниците ще бъдат понесени напред в бъдещето на събитията, тяхното маркетиране и устойчива трансформация, съобщават организаторите пред Bgtourism.bg.

Conventa Trend Bar започва своето пътешествие в три държави в три поредни дни, а първата спирка е Пловдив! Събитието стартира от 13.00 часа на 7 юни – сряда, а любезен домакин ще бъде Landmark Creek Hotel. Ден по-късно е събитието се пренася в Букурещ, а на 9 юни инициативата продължава в Белград.

Две от най-актуалните теми, вълнуващи MICE индустрията, ще залегнат в програмата: “Green or just coloured in green?” and “High Tech or High Touch?”

Conventa Trend Bar e събитие с образователна цел, чията основна мисия е да подпомогне всеки един хотел и дестинация да разгърне своя MICЕ потенциал.

Събитието е безплатно за професионалистите в MICE сферата като се изисква предварителна рецистрация, възможна чрез следния линк: Регистрация за Conventa Trend Bar, Пловдив или директно чрез LinkedIn: LinkedIn – Регистрация

Сред участниците в програмата ще бъдат:

Теодора Жилкова, Bulgarian Convention Bureau

Ивайло Кожухаров, HotelExperts

Калоян Тодоров, SEG

Адриана Ангелова, Sofia Hotels Management

Специален гост – Горазд Чад

Горазд Чад е опитен професионалист, който е посветил 25 години от живота си на индустрията за срещи и събития.

За Горазд Чад:

Горазд често сравнява индустрията за срещи и събития с рокендрола. За него рокендролът е много повече от просто музикален жанр. Това е страст, отдаденост и стремеж да бъдеш различен. Показва най-доброто от това, което имате с цялото си сърце и глас в точния момент. Това е да впечатлите вашата публика и да оставите впечатление, да установяване автентична връзка с всеки участник и вслушване в техните желания. Тайната и същността на рокендрола е добра идея. Най-добрите идеи са прости, ясни и недвусмислени. Тези, които говорят на сърцето и душата. Също като музиката, събитията са универсален език, който всеки разбира.

Той е основател и директор на агенцията за маркетинг и събития Toleranca Marketing. От 2006 г. той организира събития в рамките на семейната компания, заедно със съпругата си Наталия. Най-разпознаваемият му проект е Conventa, който успешно свързва регионалната MICE индустрия от 2007г. Неговата роля в компанията е маркетинг и развитие. Горазд е автор на множество статии и главен редактор на Kongres Magazine, една от най-четените медийни платформи в индустрията за срещи и събития.

Сподели публикацията