Рекламата на България в световните медии достигна до над 100 млн. души
Рекламата на България в световните медии достигна до над 100 млн. души
Slide
Slide
Slide
Slide
София. 40 чуждестранни телевизии и редица онлайн канали рекламират възможностите за почивка в България, съобщиха от Министерството на туризма за Bgtourism.bg.
От туристическото ведомство посочват, че комуникационните кампании са започнали през октомври 2022 г. и ще продължат до май 2023 г., а целта е насърчаване записванията за зимен сезон 2022/2023, реклама на специализирани видове туризъм и подготовка за сезон лято 2023 г.

Ето и част от медиите, в които се реализират рекламните активности в чужбина: 
Радио и телевизионна корпорация TRT /Турция/
Медийна група NOVA GROUP телевизионни и онлайн канали на NOVA и NOVA CINEMA /Чехия/
Телевизионен канал KESHET и онлайн канал MAKO /Израел/
Медийна група POLSATPolsat, Czwórka (TV4), Disco Polo Music, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Games, Polsat Music, Polsat News, Polsat News 2, Polsat Play, Polsat Rodzina, Polsat Seriale, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Super Polsat, Szóstka ) /Полша/
Телевизионни и онлайн канали на Antena 3 /Румъния/
RTL,VOX, NTV и Nitro /Германия/
IP Österreich GmbH – RTL, RTLZWEI, SRTL, VOX, Nitro, RTLup, krone.tv, NTV, R9, SchauTV, sky tv /Австрия/
Телевизионен и онлайн канал Alsat-М TV /Северна Македония/
Телевизионен и онлайн канал SITEL TELEVISION /Северна Македония/

Продължават договарянията с медии и за други традиционни и перспективни пазари.

От 1 януари 2023 година стартираха рекламни кампании за насърчаване на вътрешния туризъм чрез конвенционални и нови рекламни форми във водещи радио и телевизионни медии и техните дигитални платформи. През цялата година, освен стандартните 30-секундни клипове, ще се излъчва и съдържание в прогнозата за времето и други специализирани предавания, което ще представя интересни идеи за посещение на впечатляващи места, туристически обекти и събития в България.
Отделно, след проведена процедура по реда на Закона за обществените поръчки, предстои сключване на договор за реализиране на комуникационни кампании на Министерство на туризма в онлайн среда. Поръчката е с две обособени позиции:

Обособена позиция № 1: „Реализиране на комуникационни кампании на  Министерство на туризма в онлайн среда за насърчаване на вътрешния туризъм“

Обособена позиция № 2: „Реализиране на комуникационни кампании на Министерство на туризма в онлайн среда за привличане на чуждестранни туристи от целеви и перспективни за страната ни пазари“

Предвижда се кампаниите да бъдат реализирани чрез реклама и публикации в сайтове, търсещи машини и социални мрежи.

„Организиране и провеждане на тематични туровеза чуждестранни журналисти, снимачни екипи, блогъри, влогъри, инфлуенсъри и експедиенти, които да се запознаят с разнообразните възможности за туризъм в България“ е предметът на друга процедура по реда на ЗОП, по която се очаква избор на изпълнител. Провеждането на тематичните турове е насочено към представители на значими чуждестранни печатни и електронни медии, блогъри, влогъри, инфлуенсъри, снимачни екипи със специализирани туристически рубрики или предавания, туроператори и туристически агенти и др.
Изложения

В същото време предстоят и водещи туристически изложения в Европа, в които страната ни ще има възможност да представи новостите си за 2023 г. Само след броени дни изложението в Щутгарт отново ще посрещне участници и посетители след двегодишна пауза заради Ковид-19. Сериозен е интересът сред българските участници и за експото в Мадрид. Това става ясно от информацията на Министерството на туризма до Bgtourism.bg.

CMT

Министерство на туризма организира представянето на България на международното туристическо изложение CMT в град Щутгарт, Германия, което ще се проведе в периода от 14 до 22 януари 2023 г. Българският представителен щанд ще е на площ от 40 кв. м., като на него, наред с МТ, ще участие ще вземат Община Варна, Албена Тур ЕАД и Мобистор БГ ЕООД (Camperisimo).

Последното издание на изложението беше през 2020 г. и беше посетено от 300 000 души за осемте дни. Тази година на изложението ще има 2 100 изложителя, които ще предлагат почивки по целия свят, ще бъдат представени и тенденциите при къмпинг и караванинг туризма и различни туристически програми. Поставен е фокус и върху велотуризма, голф, уелнес, круизи и културния туризъм.

FITUR

В периода 18-22.01.2023 г. в Мадрид ще се проведе международното туристическо изложение FITUR, на което страната ни ще бъде представена с рекламен щанд на площ от 100 кв. м.  като на него, наред с МТ, ще участие ще вземат Балкания Тур ООД, Филиптур 1 ООД, Тандем Травел ООД, Уърлд Синерджи Травъл България ООД, Одисея Ин СТА ООД, Глория Турс ООД, СОФ Кънект АД, “Царевград Търнов” ЕООД, Май Стори Травел ЕООД, Община Варна, Европрограм консулт ЕООД (Община Пловдив) и Столична Община ОП “Туризъм”.

През петте дни на FITUR ще се представят общо 8 360 изложителя, очакват се 82 000 участници с бизнес профил и 30 000 души обща публика.

Сподели публикацията