Slide
Slide

Мадрид. За поредна година туристическа агенция Бохемия участва със собствен щанд на едно от най-мащабните туристически изложения в света FITUR в Мадрид.

Бохемия представи успешно дестинация България, заедно с останалите балкански страни с общи туристически маршрути пред испанския пазар и се радва на голям интерес.

45-ото издание на FITUR завърши с впечатляващи резултати, привличайки близо 255 000 посетители, от които 155 000 бяха професионалисти в туристическия сектор. Тези цифри потвърждават динамичното възстановяване на глобалния туризъм, като според данни на UNWTO международните пътувания през 2024 г. са достигнали 1.4 милиарда.
Тазгодишното изложение се проведе под мотото „Горди сме. Ние сме туризмът“ и акцентира върху устойчивото развитие, внедряването на нови технологии и създаването на по-конкурентоспособна туристическа среда. С участието на над 9 500 компании от 156 държави и значителен икономически ефект върху Мадрид, FITUR отново затвърди позицията си като ключово събитие в световната туристическа индустрия.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE