Албена. Във ваканционно селище “Албена” вече пристигнаха първите гости на немския туроператор AKON Aktivkonzept. Това е водеща организация в страната по отношение на здравната превенция, партнираща си с немските застрахователни дружества. Новото партньорство е знаково за Албена, защото компанията AKON следва много стриктна и консервативна политика по отношение приемането на нови дестинации в своето портфолио, съобщи пред Bgtourism.bg Маргита Тодорова – директор “Маркетинг и продажби”. Курортът е преминал през задълбочено проучване, в рамките на което е доказал, че може да предложи услуга, покриваща най-високите немски стандарти за качество.
“Към средата на м. май търговските ни показатели са добри. Всички наши пазари бележат ръст – едни по-осезаем, други са по-умерени. Очакванията ни са да постигнем около 80% от продажбите през 2019 година, добави Тодорова.
И през 2023 г. Албена остава сред любимите ваканционни дестинации за много българи и румънци. Немският пазар запазва една от основните си позиции. Драстично покачване в интереса има от държавите в Централна и Източна Европа, ще бъдат посрещнати и повече французи. Много добри резултати дават партньорствата на север, а именно държавите от Скандинавия.
И през този летен сезон цените за плажните принадлежности остават непроменени. Ползването на чадър ще струва 7 лв., такава е цената и за шезлонг. Всички гости имат включени в цената чадър и два шезлонга към всяко наето помещение, като тук не влизат първи и втори ред към морето, които се заплащат допълнително. Запазена е 50% от плажната ивица за свободно ползване. Тя е едно от основните богатства на Албена и затова целта е достъп до нея да има всеки, който иска да й се наслади.
Само преди няколко дни Албена получи престижна награда от организацията “Син флаг”, която излъчи най-добрите практики за управление на плажните зони в света в две основни направления – икономия и управление на енергията, и достъпност, като Албена попадна в първата тройка по отношение на енергийния мениджмънт. Като първи и единствен Европейски курорт на спорта, и през това лято на плажната ивица ще има много спортни съоръжения, позволяващи практикуването на плажен волейбол и футбол, водни спортове и много други предложения за активна ваканция.
След изключително успешния сезон за най-новия ни 5-звезден хотел Maritim Amelia, предлагащ за първи път услугата Luxury Ultra All Inclusive, и постигнал завидните 100% потребителска удовлетвореност, през това лято още 5 хотела ще заработят на принципа Ultra All Inclusive.
“През изминалите няколко месеца много активно работихме по обновяването на хотел Ralitsa Superior, който минава под марката Calimera, част от немския туроператор DerTouristik и REWE Group. Изцяло обновихме и Flamingo 4*, който вече отговаря на стандартите на скандинавския туроператор Nordic Leisure Travel Group, издържан в изчистен нордически интериорен дизайн. През този сезон една от най-атрактивните точки в комплекса ще бъде Albena Beach Arena – огромна сцена на плажа, която ще посрещне десетки музикални концерти, фестивали и други прояви. На метри от сцената ще работи и Beach Bar Ganvie, който отвори врати с освежена визия, нови концепция и меню. Именно тези две точки ще се превърнат в туптящото сърце на Албена, създаващи празнично настроение и незабравими спомени за нашите гости”, допълни Тодорова.
Съвсем скоро отваря врати и новият ресторант Ethno, който ще предлага традиционна българска кулинария, поднесена през съвременния прочит на майсторите готвачи в курорта.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE