София. На 30 септември и 1 октомври 2025 г. столицата ще посрещне първото по рода си събитие в България, посветено изцяло на темата за брандираните резиденции – Branded Residences: Blueprints for Capital and Design. Двудневният форум в хотел Sofia Balkan Palace ще събере на едно място водещи инвеститори, международни брандове, архитектурни студиа и оператори от Югоизточна Европа, за да обсъдят потенциала и предизвикателствата пред този иновативен модел на собственост и управление. Официален медиен партньор на двудневния форум е Национална информационна агенция Bgtourism.bg.
Събитието ще постави фокус върху стратегическите възможности за развитие на брандирани резиденции в региона, както и върху създаването на професионална рамка за устойчиви и висококачествени проекти. Във форума ще участват както български, така и чуждестранни експерти, сред които се открояват имената на Бърнард „BB“ Бохненбергер – създател на веригата Six Senses, и Кулапат Янтрасаст – архитект и основател на престижното студио WHY.
Какво представляват брандираните резиденции?
Брандираните резиденции са жилищни имоти, асоциирани с утвърдени международни марки, които комбинират частна собственост с професионално управление и хотелски услуги. Моделът предлага на собствениците възможността да живеят с висок стандарт на обслужване, гарантиран от бранд, и в същото време предоставя опции за отдаване под наем и участие в глобални програми.
Сред основните форми на брандирани резиденции се отличават:
* Хотелски брандирани резиденции – разположени в рамките на хотел и използващи всички негови услуги;
* Самостоятелни брандирани комплекси – управлявани от бранд, но извън хотелска структура;
* Сервизни апартаменти – предназначени за удължен престой, ориентирани към градски и бизнес пазари;
* Lifestyle и луксозни резиденции – асоциирани с модни, дизайнерски или автомобилни марки (напр. Armani, Porsche);
* Уелнес и устойчиви резиденции – фокусирани върху здравословен начин на живот и природосъобразен подход.
През последните две десетилетия този тип проекти набира популярност по света, благодарение на партньорства с брандове като Four Seasons, Aman, Mandarin Oriental, Six Senses, Armani, Porsche и други. Към момента съществуват над 700 реализирани проекта в различни точки на света. Интерес към този модел се наблюдава и в България, но все още липсва професионален и координиран диалог за неговото развитие.
„Цените и търсенето на жилищни имоти в България достигат рекордни нива, а интересът към Югоизточна Европа като инвестиционна дестинация е по-осезаем от всякога. В този контекст поставяме фокуса върху брандираните резиденции – модел, който комбинира частна собственост с бранд идентичност и професионално управление.
Събираме на едно място инвеститори, архитекти, дизайнери и глобални оператори, за да разберем как се структурира този тип проект – как се инвестира, как се изгражда и управлява, и дали местният пазар е готов да го възприеме. Предстоящото въвеждане на еврото поставя допълнителни въпроси за посоката на развитие и интереса на дългосрочния капитал.
Във форума участват панелисти от Лос Анджелис, Лондон, Ню Йорк, Азия и Балканите, включително директори и основатели от Nobu Hotels, Six Senses, Discover Collection, Accor, както и представители на инвестиционни фондове и архитектурни студиа с международен опит. Форумът създава среда за професионална обмяна, тестване на идеи и стратегически разговор за бъдещето на този модел в региона“, заяви пред Bgtourism.bg Борис Лефтеров – директор и съосновател на New Norm Hospitality.
Билети за събитието ТУК.
За организатора
New Norm Hospitality (NNH) е професионална платформа, насочена към развитието на хоспиталити сектора чрез събития, образователни програми и стратегически партньорства. Организацията работи активно в България и Европа по проекти в сферата на хотелиерството, туризма и недвижимите имоти, с особен акцент върху устойчиви бизнес модели, хибридни форми на собственост и професионално развитие. Целта на NNH е да изгради мост между теорията и практиката, като създаде среда за диалог между инвеститори, оператори, архитекти и образователни институции.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE
|
ПРЕОТКРИЙ СВЕТА |