София. Служителят на “Голдеър Хендлинг България” ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Това се казва в позиция на Ангел Митов, представляващ “Голдеър Хендлинг България” ООД, изпратена до редакцията на Bgtourism.bg във връзка със скандала заради ръчен багаж с Ryanair на летището в София. Ето и позицията на наземния оператор:
“Голдеър Хендлинг България” ООД обслужва наземно полети на различни авиокомпании на Летище София. Всички правила относно багажите на пътниците, техния допустим размер и дължимите за багажите такси се определят еднолично, изцяло и едностранно от авиокомпаниите, като “Голдеър Хендлинг България” ООД е единствено длъжно да следи за спазването на тези правила на авиокомпаниите. Това касае и ръчните багажи, като “Голдеър Хендлинг България” ООД е длъжно да следи за размерите на тези багажи и да събира таксите за свръхбагаж, които такси се определят от и са изцяло в полза на авиокомпаниите.
В конкретния случай служител на “Голдеър Хендлинг България” ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Служителят единствено е спазвал правилата и процедурите на летищния оператор и на авиокомпанията, като е посочил какви са допустимите размери на багажа и е извършил проверка за спазването им.
Видно от публикуваните кадри от вчера, 25.07.2025 г., служител на “Голдеър Хендлинг България” ООД на Летище София е действал професионално и без никакво физическо съприкосновение с пътника. Считаме, че на всички служители на Летище София, включително и тези на наземните оператори, се дължи необходимото уважение – лично към тях и към труда им (който е изключително важен и отговорен, за има столицата ни безопасен и пълноценен въздушен транспорт).
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE
|
ПРЕОТКРИЙ СВЕТА |