София. Сериозен скандал между пътничка, служители на гранична полиция и представител на наземния оператор Goldair Handling предизвика бурни реакции в социалните мрежи. Повод за конфликта е спор, свързан с ръчния багаж на жена, пътуваща с авиокомпанията Ryanair от летище “Васил Левски” в София.

На едно от видеата се вижда как жената стои на колене пред вратата на гейт на летище “Васил Левски” в столицата и се моли.

Случаят беше заснет от друг пътник и публикуван във Facebook от потребител на име Николай Стефанов, със заглавие: „Ryanair in combination with Gold air at Airport Sofia. Видеоклиповете вече се разпространяват широко в мрежата и провокират обществен дебат.

На едно от видеата човекът, който снимка видеото с телефона си пита мъж, който носи бадж с логото на Goldair Handling, как е името му. Служителят маха  своя бадж и крие табелката си. Той е попитан какво се е случило и защо жената не е допусната в самолета. Той отговаря, че дамата е агресивен пътник. Грозният скандал разбуни духовете в социалните мрежи.

Вицепремиерът Караджов: Изключително възмутен съм от безобразното държание на служителя на наземния оператор “Голдеър Хендлинг България” при вчерашния скандал с багаж на пътничка на “Райън еър” 

Служителят на “Голдеър Хендлинг България” ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Това се казва в позиция на Ангел Митов, представляващ “Голдеър Хендлинг България” ООД, изпратена до редакцията на Bgtourism.bg във връзка със скандала заради ръчен багаж на Ryanair на летището в София. Ето и позицията на наземния оператор:

“Голдеър Хендлинг България” ООД обслужва наземно полети на различни авиокомпании на Летище София. Всички правила относно багажите на пътниците, техния допустим размер и дължимите за багажите такси се определят еднолично, изцяло и едностранно от авиокомпаниите, като Голдеър Хендлинг България ООД е единствено длъжно да следи за спазването на тези правила на авиокомпаниите. Това касае и ръчните багажи, като Голдеър Хендлинг България ООД е длъжно да следи за размерите на тези багажи и да събира таксите за свръхбагаж, които такси се определят от и са изцяло в полза на авиокомпаниите.

В конкретния случай служител на “Голдеър Хендлинг България” ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Служителят единствено е спазвал правилата и процедурите на летищния оператор и на авиокомпанията, като е посочил какви са допустимите размери на багажа и е извършил проверка за спазването им.

Видно от публикуваните кадри от вчера, 25.07.2025 г., служител на “Голдеър Хендлинг България” ООД на Летище София е действал професионално и без никакво физическо съприкосновение с пътника. Считаме, че на всички служители на Летище София, включително и тези на наземните оператори, се дължи необходимото уважение – лично към тях и към труда им (който е изключително важен и отговорен, за има столицата ни безопасен и пълноценен въздушен транспорт).

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени