Кьолн/Бон. Eurowings създава нови специални моменти на борда, съобщи AirNews.bg – част от медийната група на Bgtourism.bg. Малки жестове и внимателни детайли подобряват преживяването по време на полет, като най-голямата германска ваканционна авиокомпания продължава да надгражда своя продукт. Сред нововъведенията са нов фирмен аромат, сладки изненади за сбогуване и специално създадена музика при качване и слизане от самолета. Предстоят още изненади по цялата верига на пътуването.

Да летиш изгодно и в същото време да се чувстваш комфортно – това е възможно с Eurowings. Компанията, която обслужва над 20 милиона пътници годишно, въвежда нови мултисензорни елементи, които да направят всяко пътуване по-емоционално, запомнящо се и приятно. Всеки нов момент – от качването до напускането на самолета – цели да се превърне в положителен спомен.

„Не искаме само пътниците ни да се чувстват в безопасност и добре обгрижени – искаме да ги ангажираме с всичките им сетива“, споделя Клеменс Щраус, ръководител „Преживяване на клиента, маркетинг и устойчиво развитие“. „Малките, внимателно подбрани детайли правят истинската разлика и създават осезаемо усещане за марката.“

Сред акцентите е новият аромат „Burgundy Breeze“, създаден съвместно с кьолнската агенция Scentcommunication. Ароматната композиция включва морска сол, розов пипер, водна лилия, дървесни нотки и ветивер, което създава свежа и хармонична атмосфера в кабината и засилва усещането за лекота и отпускане.

При напускане на самолета пътниците ще бъдат изпращани с малък, но запомнящ се жест – бонбон в корпоративните цветове на Eurowings (бордо или небесносиньо), с вкус на касис или мента. Този сладък подарък има за цел да остави приятно емоционално усещане след полета.

Новост е и специалната музика по време на качване и слизане. Спокойна и вдъхновяваща, тя е създадена специално за марката Eurowings и включва звуци от природата, самолетни излитания и „Organic Electro“ ритми, които напомнят за началото на ваканцията още с първите стъпки на борда.

С тези нововъведения Eurowings се позиционира като стойностна авиокомпания, която предлага не просто транспорт, а цялостно пътуване с емоционално въздействие. Компанията се стреми да се отличава от стандартизирания подход на конкуренцията, като предлага запомнящи се изживявания, които създават лоялност и удоволствие у пътниците. В близките месеци предстоят още подобрения, които да обогатят пътуването по цялата му продължителност.

Eurowings е част от Lufthansa Group и е сред водещите европейски авиокомпании за ваканционни и бизнес пътувания. Тя предлага директни полети до около 150 дестинации в Европа, разполага с 13 международни бази – включително Майорка, и управлява флот от около 100 самолета. Над 5400 служители се грижат пътуването да бъде удобно, достъпно и изпълнено със стойност за клиента.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE

ПРЕОТКРИЙ СВЕТА 
Избери от над 1.3 милиона хотела в 195 държави с директни онлайн резервации на страхотни цени