Броят на отказаните туристически визи тази година е 6%. Условието на САЩ е страната ни да не надхвърля 3%
Руслан ЙОРДАНОВ
София. България започва тримесечна информационна кампания, насочена към повишаване на обществената осведоменост за Програмата за безвизово пътуване на САЩ и за разясняване на условията и процеса по кандидатстване за виза за САЩ. Целта на кампанията е понижаване на процента на отказите, a българските граждани да имат възможността да пътуват като туристи без виза и до Съединените щати.
Кампанията на Министерството на външните работи ще протече както в традиционните медии, така и в социалните мрежи. Нейно лице е Мария Бакалова. Ще се включат и редица познати и обичани лица, които ще ангажират вниманието на аудиторията и ще предоставят полезни съвети, свързани с процеса на кандидатстване за виза за САЩ. Всичко за кампанията може да откриете в сайта vizaacademy.com, както и в страниците й във Facebook и Instagram.
Процентът на отказаните на българи туристически визи през годината е само 6,02% в сравнение с 2023 г., когато е бил 11,61%. Това е най-ниското ниво за последните 18 години и заедно със Засиленото партньорство представляват сериозно постижение за България и важен показател за напредъка в работата на българските институции за покриване на критериите за включване в Програмата за безвизови пътувания на САЩ.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE