Пловдив. Дигиталният рецепционист Ева, който беше създаден наскоро от двама българи във Великобритания и има за цел да помага на хотелите към отделите рецепция и продажби, е вече с възможност за частична или пълна автоматизация и замяна на персонал в хотели.

“Преди две години, когато Ева беше създадена, имаше за цел да помага на персонала зад рецепция и отдел “Продажби”. Covid-19 напълно промени нейната първоначална мисия. Хотелиери и ресторантьори от България и Великобритания искат от Ева да поеме изцяло позицията рецепционист, за да осигури спокойствието на гостите и персонала. Позицията рецепционист е вече крайно рискова. Посрещането и обслужването на голям брой хора е риск за тяхното здраве и на техните близки”, заяви пред bgtourism.bg един от основателите Валентин Гаджонов.

Страхува ли се персонала да стои зад рецепция и посреща гости заради Covid-19?

Несъмнено прекият допир или подаване на предмети, което прави всеки рецепционист го кара да се замисли за здравето си и какво би причинил на хората около себе си. Това е коварен, нов и все още непознат вирус, което поражда нуждата за въвеждане на най-стриктни мерки за предпазване на здравето на всички в хотела.

Хотелиерството е консервативна индустрия, но вече се налага да погледне към решенията за автоматизация и дигитализация.

Как е осигурена защитата на госта с „Дигитална рецепция Ева“?

Ева информира госта с нужните вътрешни правила за спазване на хотела, с които госта изрично се съгласява. Намалява допира при предаване ключове или карти за стаята. Госта не е притеснен вътрешно, че има пряк контакт или получава ключа си от рисково лице, което е рецепционистът. 

Какво всъщност представлява „Дигитална рецепция Ева“?

„Дигитална рецепция Ева“ е комбинация от софтуера ни с модерен киоск . За да се автоматизира напълно процеса и за даване на ключове на госта, предлагаме допълнително устройство, което се поставя до Ева и тя дава ключа за стаята, след успешно взето плащане. Интегрирани сме с канални мениджъри, а цените започват от 10 евро на месец, четци на документи, ПОС терминали и фискални апарати.

Какви други автоматични функции има при „Дигитална рецепция Ева“?

ЕВА има много функционалности, които спомагат за насочване и делегиране на задачи към определените отдели – информация и резервации за ресторант и СПА Център, рум сервиз, консиерж услуги за гости, изготвяне оферти и резервации за сватби и събития, и мн. други. ЕВА спомага за увеличаване на продажбите, чрез предлагане на промоции, ваучери, специализирани услуги, продукти и т. н. Предлагаме също технология за измерване на температура и лицево разпознаване. 

Кои хотели биха имали най-голяма полза от „Дигитална рецепция Ева“?

Всички хотели, които имат нужда от адаптация към „Новата Реалност“ и осигуряване на защита на персонала и гостите си. Също така и от намаляване на разходи и покачване на продажби. Ева е решение и за малките хотели, където не са в състояние да се покриват смените 24/7. 

Скъпо удоволствие ли е за хотел да има „Дигитална рецепция Ева“?

Не е, със сигурност. Въвеждането на нашата дигитална рецепция би струвала, колкото еднократните месечни заплати на около 1-2 служителя, а и освен това предлагаме лизинг до 24 месеца. 

Кога се очаква да заработи в България „Дигитална рецепция Ева“?

Готови сме да разговаряме  от днес с малки и големи хотелиери за да посрещнем нуждите им, като им предложим адекватно решение. Всеки хотел има специфика, а ние харесваме да се отнасяме към всеки партньор с нужното внимание. 

Какво трябва да направи хотелиера за да се снабди и заработи с „Дигитална рецепция Ева“?

Просто трябва да се свържат с нас на посочените телефони в уебсайта ни www.digieva.net или да ни пишат на info@digieva.net. Ние водим изцяло процеса по внедряване на Ева в хотела, както и следим отблизо развитието след въвеждането на Ева в определения хотел.