Slide
Slide

Слънчев бряг. Над 55 компании се представиха във втория за април месец експозиционен форум, който се проведе в хотел РИУ Хелиос Парадайз в Слънчев бряг. посетителите бяха от над 250 туристически обекта. Припомняме ви, че по-рано този месец хотел Интернационал в Златни пясъци прие професионалния форум за Северното Черноморие. Целта на двете изложения е туристическите обекти да подготвят оптимално настъпващия нов летен сезон.

За първи път в сърцето на българските курортни центрове се проведе HOST EXPO – работен експозиционен форум, който представя пълния спектър от продукти и услуги, необходими за функционирането и добрия стандарт на всеки туристически обект. Своята дейност презентираха фирми от секторите: Хигиена, Текстил и облекло, Технологии, Сигурност, Обзавеждане и оборудване, Бизнес услуги и др.

Компаниите показаха модерни технологии и иновативни продукти, с които туристическите обекти да могат да осигурят качествена услуга на своите клиенти. Гостите на HOST EXPO имаха възможност да видят полезни и интересни решения, свързани с обзавеждане на хотели, интериорно и екстериорно оборудване, технологични решения за охрана, сигурност, компютърно обезпечаване, нови идеи в областта на рекламата и презентацията, застрахователни и автомобилни услуги и други.

В събитието за Северното Черноморие (11 април, х-л Интернационал, Златни пясъци) участие взеха 50 компании, а туристическите обекти, посетили бизнес  срещата бяха повече от 120. Южното Черноморие имаше възможност да види представянето на повече от 55 фирми от посочените сфери (24 април, хотел РИУ Хелиос Парадайз, Слънчев бряг), а  посетителите бяха от над  250  обекта.

През април за 17-та поредна година се проведе и форумът ХРАНИ И НАПИТКИ ЗА ТУРИЗМА – доказана платформа за ефективна среща на бизнес партньори в ХОРЕКА бранша.

В двете локации на събитието – к.к. Златни пясъци (17 април, хотел Интернационал) и к.к. Слънчев бряг (24 април, хотел РИУ Хелиос Парадайз), участваха повече от 170 фирми (120 експозиционни щанда в Златни пясъци и 150 експозиционни щанда в Слънчев бряг), които представиха целия спектър на хранително-вкусовата индустрия – от най-големите световни брандове до специфични регионални производства, биохрани и бионапитки.

И тази година трендът на нарастване броя на изложителите се запази, с 12 % повече бяха те през 2019-та спрямо 2018-та година. Увеличаването на фирмите, които желаят да презентират своите продукти и услуги, както и на туристическите обекти, които посещават форума, за пореден път доказа, че вкусната и качествена храна се счита за един от най-силните аргументи на родния туристически бранш.

За 2019-та година форумът ХРАНИ И НАПИТКИ ЗА ТУРИЗМА  отчете повече от 250 обекта – посетители за Северното и  над  280 обекта – посетители за Южното Черноморие.

Сподели публикацията