Обичайна гледка от днешния ден в Добрич. По същия начин работят и наети разпространители на други търговски вериги

Добрич. Рекламните брошури на Кауфланд се дават на хората в междублоковите пространства в Добрич като на … кучета. Разпространителите вместо да влязат във всеки един вход поотделно, за да поставят рекламните материали в пощенските кутии, те ги захвърлят накуп пред вратите на входовете. Такава е ситуацията и с днешната брошура за рекламната кампания от утре до Националния празник.

Грозната гледка е традиционна, за да може наетите от Кауфланд разпространители по-бързо да отметнат своята задача. Ефектът от нея обаче е негативен първо към голямата търговска верига, както и нулев от страна на живущите, тъй като малцина си вземат от захвърлените на земята брошури.