„Трябва ми почивка. Може би в Гърция, хубав хотел? Не ми се ходи пак на къмпинг, ноооо, къде мога да отида с бюджет от 60 лева на вечер? Мога да си позволя Миконос! А, и Санторини! Перфектно! Хотел? Trivago!“

София. Август е! Не се издържа! Най-накрая дойде време за почивка. Решавам да се доверя на рекламата на Trivago, която цяло лято не слиза от националния ефир, за да ни хвали колко бюджетни са топ дестинации като Санторини и Миконос. Всичко това става в българския национален ефир, в който мацката от Trivago може да ни препоръча хотел в Бургас, Синеморец, Велинград, Варна, Балчик, Албена или всяка друга българска дестинация, където има хотели с добро обслужване и на много добри цени това лято, но вместо това чрез Trivago си избира Миконос или Санторини.

Е, да се доверим на Trivago най-накрая и да вземем тази бюджетна ваканция от 60 лева на вечер, която рекламата ни препоръчва и в средата на август! Проверка на екип на BGtourism.BG установи, че нито през юли, нито през август има такава цена в Миконос или Санторини.

„За съжаление, няма намерени хотели, отговарящи на Вашите критерии на търсене. Премахнете филтрите (цената от 60 лева!!!) или вижте предложенията на trivago отдолу“ – това е съобщението, което онлайн платформата ни показва и за двете дестинации в Гърция, като ни предлага хотели на цени, които са многократно по-високи. Е, тогава защо ни заблуждават – питат се хиляди българи в социалните мрежи, които са проверили и са останали разочаровани.

Като потребител и като информационна агенция BGtourism.BG официално подаде сигнал до Комисията за защита на потребителите по повод рекламата, която заблуждава потребителите в българския национален ефир. Допълнително ще Ви информираме за становището на КЗП.