Slide
Slide

Москва. Руснаците не чуха презентациите на родните ни хотелиери, общини и асоциации по време на кръглата маса „България – не е само море“ , която бе част от програмата на туристическото изложение в Москва „Интурмаркет 2019“. Причината залата от близо 200 места да остане празна не е ясна. Малкото присъстващи бяха презентаторите и фирмите, които се представиха на туристическата борса. На регистрацията преди кръглата маса липсваше официално лице, което да запише малцината гости.

Залата остана празна единствено за презентациите на България

Преди 8 дни екип на информационна агенция BGtourism.BG изпрати писмо до министерството на туризма, на което още не е получило отговор.

„В рамките на „Интурмаркет“ Министерството на туризма организира презентация „България – не е само море“. Моля да посочите дали за организацията е била ангажирана фирма и при какви условия. Считаме, че усилията, които полагат Министерството на туризма с поредицата от работни срещи на най-високо ниво в България и Русия не заслужават такова унизително отношение относно презентациите, на които присъстваха обидно малко хора, а на регистрацията нямаше поставен човек, който да отговаря за това. Какъв контрол упражни министерството на туризма относно организацията и ще наложи ли санкции на организаторите“, се пише в писмото на BGtourism.BG до Министерството на туризма, придружено със снимков материал.
По време на „Интурмаркет“ залите в конгресния център Крокус сити в Москва за презентации на останалите участващи държави и региони в Русия са били пълни с туроператори или крайни клиенти.

„Считаме, че това е голям пропуск и гаф, който не заслужава да бъде подминат, ако искаме повече хора да чуят за възможностите на България за всякакъв вид туризъм. В същото време смятаме, че изборът на място за национален щанд на България, който е бил един от най-големите на изложението от 100 квадрата, е можело да бъде на по-централно място в залата, а не забит до тоалетните или входните врати“, се казва още в писмото ни до ведомството.

Сподели публикацията